Geplaatst: 18 mei 20169 j Het lijkt wel of alle planten in deze bak geel worden... heb geen idee waarom. Er ligt wel stro van paardenmest tussen, kan dat te scherp zijn?
Geplaatst: 19 mei 20169 j kan maar is niet zo waarschijnlijk tenzij er veel urine in zatmais en pompoen toch?dan denk ik meer aan nat en koud, hadden jullie slecht weer? (ik zag op weather dat het nu vrij koud en nat is een graad of 11)
Geplaatst: 19 mei 20169 j Auteur Bedankt Robo. We hebben hier heel wisselend weer. Gister zon en 20 graden, nu regen en bewolking. En dat is inderdaad wel al een week of 2 zo. Echt koud is het niet,' s nachts toch niet onder de 10 graden.... kan er denk weinig aan doen? Of een tentje voor ze fabriceren?
Geplaatst: 20 mei 20169 j als de grond zelf onder de 12 graden blijft gaan ze niet lekkereen tunneltje doet wonderen
Geplaatst: 22 mei 20169 j Auteur Het is de laatste dagen droog en strak blauwe lucht, 25 graden. Ik zie de maisplantjes echt opknappen. Ze groeien direct! Zal dus wel te koud En nat zijn geweest.... bedankt robo voor de hulp
Geplaatst: 23 mei 20169 j Auteur Ik heb over de mais lege petflessen (doorschijnende) gezet, even kijken of dat helpt de komende dagen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.