Joycee Moes Geplaatst: 18 mei 2016 Geplaatst: 18 mei 2016 Hoi, Ik heb de braam en herfstframboos (Rubus idaeus 'Fallgold') besteld en ik vroeg me af of deze bak diep genoeg zou zijn?? Ik zal dan zelf nog met bamboestengels een rek maken.Elho Green Basics Garden XXL, maat 80x39, hoogte 34cm. Mocht dit niet groot genoeg zijn dan ga ik zelf denk ik wat maken. Alvast bedankt! Quote Groetjes Joycee ----------------When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn
harms1 Geplaatst: 18 mei 2016 Geplaatst: 18 mei 2016 Voor de framboos denk ik wel Joycee, ik heb zelf ook een gele framboos in een pot, en die doet het prima...Voor een braam durf ik het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens deze site moet het kunnen... http://www.karnelly.nl/dakterras/tuin.htm Sent from my MotoG3 using Tapatalk Quote
Joycee Moes Geplaatst: 18 mei 2016 Auteur Geplaatst: 18 mei 2016 Dank je wel Harms! Ik denk dat dit hem wordt. De bestelling voor de braam heb ik overigens toch maar gecanceld. Wordt denk ik dan te krapjes in ons kleine tuintje Quote Groetjes Joycee ----------------When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.