dvdmeer Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Bij mijn perenboom conference zijn er nu drie knopjes aan het uitlopen (en bladeren aan het vormen)... is dit normaal voor deze soort op dit tijdstip van het jaar? Aangezien ik had gelezen dat deze soort een vroege vogel is, lijkt het me dat er geen bloemetjes/vruchten meer gaan vormen, toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Bij mij gebeurd het op het ogenblik ook bij een van mijn appels, heeft het misschien iets te maken met de droogte eerst en dan nu veel regen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Mijn ervaring met / kennis van Conference is nul.Maar ik weet wel dat veel bomen en struiken twee groeispurten hebben.Eén in het voorjaar. Welbekend. Een tweede - kleinere - begin van de zomer. Nu dus ongeveer. Ik heb jarenlang een heg gesnoeid, en moet nu weer aan de bak, vandaar.Maar kan onze vriend uit Boskoop hierover iets verstandigs zeggen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts