Hens Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Ik zou graag willen weten wat voor groente ik in m.n tuin heb ik herken ze niet Quote
mariellexxx Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Hoi hens, kijk even in dit topic: identificatie-wat-voor-plant-struik-boom-is-dit-t5695.html Als je foto's plaats zullen veel mensen hier je kunnen helpen. Quote
Krikke83 Geplaatst: 24 mei 2016 Geplaatst: 24 mei 2016 Foto kan inderdaad helpen Quote Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zadenWij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana.
Antoine Geplaatst: 24 mei 2016 Geplaatst: 24 mei 2016 Tja... Toen ik 1000 jaar (Tikkie overdreven? ) geleden begon met tuinieren, plaatste ik bij ieder gezaaid/gepoot gewas van die lelijke gele stekertjes, geweldig functioneel, maar lelijk.... Oplossing van deze tijd: Spaar ijslollie stokjes, en schrijf daar met en watervaste stift de naam op. Staat veel gezelliger! Zo kan je ook bij ruimtegebrek (ik wil weleens de datum erop schrijven) verfstokjes gebruiken... Nou ja, laat je gedachten de vrije loop... Ik kan best begrijpen dat je sommige gewassen door elkaar haalt, bijvoorbeeld: Raapstelen en Radijs? enz. enz. Maar na ervaring gaat dat vanzelf komen... Succes! Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.