Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Bram stelt zich voor

Bramdetuinman

Recommended Posts

Hallo,

Het leek me netjes om mij even voor te stellen. Ik ben bram, 18 jaar en woon in de buurt van den haag. Ik ben gister begonnen met het kweken van watermeloen en tomaat. Ze staan in potjes op mijn vensterbank. Ben benieuwd wat het gaat worden!

bram

misschien als je in huis houdt dat het wel lukt.

maar je krijgt denk ik laat in het jaar tomaatjes

ik heb tomaten begin april gezaaid maar ik heb nu ook nog maar kleine planten van 20 cm en ze moeten nog 10 keer zo hoog worden.

Bram heb je gezaait of heb je plantjes gekocht. Plantjes zullen geen probleem zijn en zaad moet je gewoon zonnig en warm houden dan heb je de meeste kans. Tomaat gaat zeker nog wel lukken op de manier. Bij ons bij het moestuin complex zijn er meerdere tuinders die extra laat zaaien om eth groeiseizoen te verlengen. Je kan ze alleen niet buiten of in een koudebak kweken ivm de vorst. Meloen weet ik niet want dat kweek ik zelf niet.

Hallo Bram en welkom op dit forum. Leuk dat je het al gaat proberen op jouw leeftijd

Tomaten kunnen hoog worden en watermeloenen, je kunt zelf wel bedenken dat die niet op de vensterbank kunnen groeien Maar ik neem aan dat je die wel buiten gaat uitplanten als het zover is

Veel plezier met je experimenten!

Good things come in small packages

Ik heb zaadjes gezaaid. Deze staan nu 3 dagen lekker warm op de vensterbank. Het gaat mij niet perse om de opbrengst maar meer om het zien groeien van zo'n plant. Als ze straks groter worden moet ik idd een oplossing zien te vinden voor het ruimte gebrek maar dat zien we dan wel weer. Nu moeten ze eerst nog ontkiemen!