ADOPEG Geplaatst: 13 juni 2016 Geplaatst: 13 juni 2016 Beste allemaal, de studentjes achter dit account hebben veel meer hobby dan geld, hoe cliché. Toch willen we graag een nuttige én mooie tuin realiseren. Zie ook het laatste blogbericht. Daarom kunnen we best wat hulp gebruiken. Zijn hier nog wat lieve mensen die wel wat stekjes op willen sturen? De verzendkosten willen we uiteraard vergoeden. Als voorbeeld heb ik munt genoemd, daar willen we graag nog wat soorten van. Alvast hartelijk dank! Quote ~ Vita rosa est ~
weknow Geplaatst: 13 juni 2016 Geplaatst: 13 juni 2016 Misschien een bezoekje aan de moestuinforumdag....... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
ADOPEG Geplaatst: 14 juni 2016 Auteur Geplaatst: 14 juni 2016 Dat zouden we zeker eens moeten doen Quote ~ Vita rosa est ~
Erny Geplaatst: 14 juni 2016 Geplaatst: 14 juni 2016 Noordelijke MoestuinMiddag in Groningen op 25 juni a.s. Quote
ADOPEG Geplaatst: 21 juni 2016 Auteur Geplaatst: 21 juni 2016 Ja, jammer genoeg kunnen we dan niet Een volgend jaar hopelijk! Quote ~ Vita rosa est ~
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.