Simonebart Geplaatst: 7 juli 2016 Geplaatst: 7 juli 2016 Ik heb deze beesten in mn sla en aardappels en in mn uien wat kan ik daar aan doen Quote
Simonebart Geplaatst: 8 juli 2016 Auteur Geplaatst: 8 juli 2016 Nou dat is lastig omdat ze dus in de wortels van de planten zitte dus in de grond Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 juli 2016 Geplaatst: 8 juli 2016 Het zijn ritnaalden. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
svvoorden Geplaatst: 11 juli 2016 Geplaatst: 11 juli 2016 Ik vond het al lijken op meelwormen maar dit zitten normaal niet in een moestuin. Ritnaalden zijn larven van kevers. Kunnen wel heel wat schade veroorzaken en vlgs mij kun je er niet zoveel tegen doen. Ze komen meest voor in grasland of waar eerder veel gras heeft gestaan. Ze zouden in de moestuin dus langzaam minder moeten worden, tenzij je direct naast grasland tuiniert. Quote
Simonebart Geplaatst: 11 juli 2016 Auteur Geplaatst: 11 juli 2016 Ik heb mij laten vertellen dat het stuk wat ik nu heb al 5 jaar geen tuin geweest is en dus gras was ik heb via internet gelezen dat er weinig aan tedoen is ik moet de moestuin onkruid vrij houden dan ben ik er met 2 jaar af Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.