loes Geplaatst: 25 juli 2016 Geplaatst: 25 juli 2016 (aangepast) Ruillijstje onder voorbehoud! nog niet helemaal zeker dat ik kom. Aanbod:Gele herfst framboos "Fallgold"Oregano plantZakje zaden courgette “Endurance”, (bijna vol zakje, maar 1 zaadje gebruikt) 2x Hortensia roze (2 of 3jarige stek. Dit jaar eerste bloei) 1x Vlinderstruik paars, gewortelde stek klein blijvend thee (zakjes: kaneel, Turkse appel) ( losse thee:citroen gember melange) Kattenspeeltjes van CatFun kunnen natuurlijk ook weer mee (zowel bestelling als ruilen) Verlanglijstje:zaden potcourgette midnightvierkante potten 11liter (de bekende kweekpotten)diverse soorten kruiptijmdiverse soorten (sier)look/ui voor de siertuinThee kruidenwarmtematje voor de opkweek van pepers Ruilafspraken:Ciska: krijgt kattenspeeltjes // geeft citroenverbrena en 2 aardbeienplantjesStan: geeft aardbeiplant en kruiptijmGoldfish : krijgt kattenspeeltjes // geeft kweekpottenGeedee: krijgt thee // geeft frambozenstek en frambozenjamWortel: krijgt courgettezadenAngela: krijgt courgettezaden // geeft bloemenzaden blauwNasuada: krijgt kattenspeeltjes // geeft walnoten 30 september 2016 aangepast door Gast Quote
Stan Geplaatst: 15 augustus 2016 Geplaatst: 15 augustus 2016 Je krijgt van mij nog een aardbei plantje. Die komt nu dus eindelijk. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Stan Geplaatst: 17 augustus 2016 Geplaatst: 17 augustus 2016 Kruiptijm kan ik voor je afsteken. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
loes Geplaatst: 17 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2016 leuk dat je er ook weer bij bent! nog meer aardbeien scheelt dat ik net een extra bak voor de aardbeien op de kop heb getikt. een mens heeft nooit teveel aardbeienplanten. kruiptijm ook heel graag. ik zie op jou lijstje nog niets wat ik terug kan geven, maar misschien komt dat nog. Quote
Ciska Geplaatst: 21 augustus 2016 Geplaatst: 21 augustus 2016 Hey,Heb jij misschien voor mij wat kattenspeeltjes? Het is voor een collega van mij...zij heeft net twee jonge katjes gekregen. Quote
loes Geplaatst: 23 september 2016 Auteur Geplaatst: 23 september 2016 weer thuis dus ik zal even het stof van dit topic af blazen. ik zal al jullie ruiltopic's ook even doorbladeren en kijken wat ik nog aan mijn aanbod kan toevoegen. maandag hoop ik met zekerheid te kunnen zeggen of ik naar de MTFD kom of niet. Quote
loes Geplaatst: 26 september 2016 Auteur Geplaatst: 26 september 2016 zijn hier misschien ook theeleuten die ik blij kan maken met deze thee? Pickwick kaneelTurkse theelosse thee: citroen gember melange. Verder ben ik nog opzoek naar een warmtematje voor de opkweek van pepers. Quote
geedee Geplaatst: 26 september 2016 Geplaatst: 26 september 2016 Ik zal nog snel wat frambozen voor je stekken; die moet je dan met pot en al ingraven want ze zijn dan natuurlijk niet geworteld....ik hoef niets ter ruil daarvoor ik kan ook nog een potje van de frambozenjam meenemen in ruil voor de thee ?? Quote
Wortel Geplaatst: 26 september 2016 Geplaatst: 26 september 2016 Ik zou wel graag een paar van je courgette zaden willen om uit te proberen als dat mag. Quote
loes Geplaatst: 26 september 2016 Auteur Geplaatst: 26 september 2016 natuurlijk mag dat op papier is dat ras geschikt voor potteelt. maar bij mij wordt de plant behoorlijk fors, te vors voor mijn tuintje vandaar dat ik weer terug ga naar het ras wat ik voorheen had. geeft wel een uitstekende oogst. Quote
Wortel Geplaatst: 28 september 2016 Geplaatst: 28 september 2016 Klinkt goed. Hier komt mij in de volle grond, dus wat groter is niet erg Quote
Nasuada Geplaatst: 28 september 2016 Geplaatst: 28 september 2016 Hi,Ik zou graag een muisje en een wortel met kleine stip van je willen kopen voor de kat van mijn dochter.Als je hebt mag er een met kattekruid en een valeriaan gevuld. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
loes Geplaatst: 29 september 2016 Auteur Geplaatst: 29 september 2016 ik heb op het moment alleen een wortel met grote stippen op voorraad. als het lukt zal ik er nog een maken met kleine stippen maar dat kan ik niet beloven. Quote
Nasuada Geplaatst: 29 september 2016 Geplaatst: 29 september 2016 Ooh dat hoeft niet joh...doe dan de grote stippen ook leuk Quote https://www.deblijehoeve.nl/
loes Geplaatst: 30 september 2016 Auteur Geplaatst: 30 september 2016 (aangepast) geen tijd meer gevonden om een nieuwe te maken. ben vandaag nog op de fiets bij Erny geweest om spullen op te halen voor de MTFD. ik zag mijzelf nog niet op je ruillijst staan voor de walnoten maar dat komt morgen vast goed. Ik heb alles klaar staan wat in de openingspost staat. allemaal tot morgen! 30 september 2016 aangepast door Gast Quote
Nasuada Geplaatst: 30 september 2016 Geplaatst: 30 september 2016 Ooh het zakje zit al wel in de tas met je naam erop. Zal hem nog even bijwerken. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nasuada Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 Hi, stuur je mij nog even per pb je rekening nummer dan maak ik de 2 speeltjes over. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.