Geplaatst: 8 augustus 20169 j Weet iemand waarom mijn plantjes vaak zo'n scheve stengel hebben? Dat hij een stukje op de grond lijkt te kruipen?Komt het vaker voor en kun je er iets tegen doen? Ik heb deze zo in de volle grond gezaaid en niet verplaatst. Mijn border ziet er niet uit zo in close up 3 woekerende onkruiden in 1 foto. Woeps
Geplaatst: 9 augustus 20169 j je zou ze dieper kunnen planten, zoveel mogelijk licht geven, in het begin iets minder voedingwij hebben dat trouwens hier ook wel, is geen probleem, mamma natuur is nl niet maakbaar....
Geplaatst: 15 augustus 20169 j Ik heb het ook gehad met de broccoli. Waarschijnlijk vroeg na het zaaien iets mee gebeurd, een knikje, beetje plat gewaaid ofzo. Geen probleem. Groeit gewoon goed.
Geplaatst: 24 augustus 20169 j Volgens mij hebben heel veel koolplanten dit. Ik zie zit bij mijn boerenkool, spruitkool e.d. Omdat ik die meestal voorzaai, plant ik ze later inderdaad een stukje dieper. Uiteindelijk maakt het vlgs mij allemaal niet zoveel uit.
Geplaatst: 10 september 20169 j Auteur Sorry, ik had jullie nog niet bedankt. Bedankt! Ik heb ze verplant om ze ook wat meer ruimte te geven. Ze zien er al wat sterker uit! Slakkenseizoen lijkt hier voorbij, dat helpt ook zo te zien.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.