Tet Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Heeft er iemand in de buurt van de stad groningen een stek/plant HELMKRUID voor mij?Ik kan het ruilen tegen duizendbladstek of iets uit mijn moestuin. Ik gebruik het voor geneeskrachtige werking. ( lymfeklieren en huid). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 9, 2016 Share Posted August 9, 2016 Als je het Knopig Helmkruid bedoelt dan heb ik daar toevallig wel een plantje van staan in mn moestuin ín Groningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted September 8, 2016 Share Posted September 8, 2016 Topicstarter had dus duidelijk geen behoefte aan een plantje of een reactie. Niets meer van gehoord in dit topic of elders. Een "Hit&Run" dus. Das niet netjes.Mijn aanbod wordt bij deze weer ingetrokken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts