AshaiRey Geplaatst: 28 augustus 2016 Geplaatst: 28 augustus 2016 (aangepast) Ik heb een sap pan over die ik niet meer gebruikt. Het is een RVS pannenset met een glazen deksel. Inclusief klem en rubber slang die nog in nieuw staat is. De set is een jaar oud. Doe maar een net bod. 19 september 2016 aangepast door Gast Quote Groetjes,Bram
Nasuada Geplaatst: 18 september 2016 Geplaatst: 18 september 2016 Wat vraag je ervoor? Quote https://www.deblijehoeve.nl/
harmony Geplaatst: 19 september 2016 Geplaatst: 19 september 2016 Hoi, heb je de pan nog?Groet, Monique Quote
AshaiRey Geplaatst: 19 september 2016 Auteur Geplaatst: 19 september 2016 Ik vraag er 35,- voor en dat is incl. verzenden. Quote Groetjes,Bram
kaatmossel Geplaatst: 19 september 2016 Geplaatst: 19 september 2016 Ik heb (ook) interesse. Mocht Monique hem niet nemen. Quote
harmony Geplaatst: 19 september 2016 Geplaatst: 19 september 2016 Hoi,Een vriendin van mij was erg enthousiast over onze appelsap en is gisteren meteen gaan kijken. Heb net geïnformeerd, maar ze heeft inmiddels een nieuwe besteld.Superding trouwens!Groet,Monique Quote
AshaiRey Geplaatst: 19 september 2016 Auteur Geplaatst: 19 september 2016 Nou, excuses dan maar. Ik had hem al een tijd op markplaats staan en iemand liet niets meer van zich horen toen het op betalen aankwam. En zie daar. Het is zojuist over gemaakt. Dus helaas de pan is verkocht. Quote Groetjes,Bram
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.