Frommel Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 Hallo allemaal, Ik ben Marijn.Ik woon in Sint jansteen. Dorpje in Zeeuws vlaanderen op een paar kilometer van de Belgische grens.Ik woon in een straat met aan de ene kant bebouwing en aan de overkant van het straat liggen volkstuintjes (hofkes).Na een paar jaar moestuinieren in vierkante meter bakken en potten, kwam dit jaar het tuintje vrij recht over mijn deur.Meteen de kans gepakt en ben van begin dit jaar huurder van een lapje grond van 180 m2.Het tuintje stond eigenlijk al enkele jaren leeg op een stukje na wat gebruikt werd voor asperges.Ivm deze asperges, heb ik dit voorjaar alles gefreest. Nu al een half jaar bezig met groenbemesters en compost om de bodem te verrijken en het onkruid onder controle te krijgen.Er mag jammer niet opgebouwd worden, dus geen ook geen kas. Ik hoop hier veel te leren en kennis op te doen en hopelijk in de loop van de tijd ook zelf te kunnen bijdragen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 Welkom hier! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted September 21, 2016 Share Posted September 21, 2016 Zo dat is geluk hebben, een tuin recht tegenover je huis! Oh en welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts