Guest jack Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 ik heb wat stekken van de vijgen boom . ingepakt in plastiek met wat aarde . stekken zitten dus nog aan de boom vast nu zie ik wortels door het plastiek komen . waar neer kan ik die nu afknippen de stekken . ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jack Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted September 27, 2016 Share Posted September 27, 2016 Een paar weken geleden heb ik een paar stekken (ongeveer 15 cm lang) in het water gezet. Toen er worteltjes van ongeveer 2 mm aan waren gekomen (dat waren toen alleen nog maar witte puntjes, dus nog geen echte wortels), heb ik ze in de aarde gezet. Dat is prima gelukt, dus ik denk dat die van jou nu ook makkelijk in de grond kan. Die van mij staat in een potje en daarom haal ik hem wel binnen als het hard gaat vriezen. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts