Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Dag lezers,

Ik ben Gery. Vrouw van alweer/pas 55 met meer dan 1 tuin.

Thuis een schaduw tuin waar geen groenten gekweekt mogen vanwege grond met natuurlijke verontreiniging.

Op slechts 10 minuten fietsen een moestuin van 160 M2.

Voor ik in 2010 deze eigen tuin begon hielp ik 6 jaar een oudere dame met haar tuin op het complex.

Mijn tuin is deels groente tuin en deels fruit tuin. Ik heb dat laatste stuk er ongeveer drie jaar geleden bij gekregen en het tekent een duidelijke tweedeling.

P1030091_zpsqygxsqs7.jpg

Het afgelopen jaar volgde ik een cursus natuurlijk moes tuinieren maar deed dit eigenlijk voor die tijd ook al, alleen wat minder extreem.

Mijn interesse ligt bij zoveel mogelijk natuurlijk omgaan met mijn tuin en de planten die er staan. Permacultuur vind ik interessant maar lastig voor mijn kleine stukje en adviezen zijn meer dan welkom. Ook oude teeltwijzen interesseren me al zal ik nooit gaan spitten.

Kortom ik hoop hier niet alleen kennis te vinden maar zal ook graag mijn ervaringen delen.

Gedeelde kennis is dubbele kennis. Al kan moeder natuur altijd weer iets veranderen.....dan leren we maar weer bij.

Groet

Gery

Geplaatst:

Welkom gery,

Een leuke intro en je tuin ziet er gezellig uit

Geplaatst:

hoi Gerry leuk je hier terug te vinden groetjes Diederik

Geplaatst:
  • Auteur

Het blijft Gery hoor Diederik.

Dank je.

Mag ik hier eigenlijk een link naar mijn blogspot gerygaatgroen maken? Het is geen commerciële blog.

Gewoon geneuzel van een tuinmens aka ik dus.

Ik hoor wel van admin als het niet mag.

Groet

Gery

Geplaatst:

Ik zou het doen, ik doe dat ook ( al schrijf ik niet veel op mijn blog de laatste jaren maar hou ik hier een blog bij)..zie mijn onderschrift.

Welkom trouwens!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je Appelvrouw,

Dank je wel.

Ik heb even snel gekeken en zie niets van 2016. Heb je een oude blog of was dit jaar veel te druk? Dat kan ik me zo voorstellen.

Ik merk dat ik mezelf echt moet aansporen om te bloggen maar ik vind mezelf geen schrijver dus dan is het al lastiger.

Mijn blog is deze http://gerygaatgroen.blogspot.nl/

Ik blog daar vanaf begin dit jaar om tenminste een beeld van de tuin vast te leggen en als geheugensteun.

Beeldmateriaal is mijn ding maar het schrijven.... vandaar dat het al verbazingwekkend is dat ik toch de 2 posts per maand bijna gehaald heb.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic