Ga naar inhoud

Goldfish's optimistische MTFD voorjaar 2017 deals

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

2 tot 3 knolletjes kom ik denk ik al heel eind mee hoor! Die zorgen van zelf voor meer vriendjes denk ik . Dankjewel!

Geplaatst:
Die vijgen stekken die ik vorige keer van je heb gehad van Rouge de bordeaux zijn het toch nog gaan doen het duurde lang voordat ze wortels kregen maar nu ze die eenmaal hebben gaan ze hard.

Leuk om te horen! Mijn eigen ervaring op basis van 2x 3 stekken is dat Rouge beter wortelt dan Precoce de Dalmatie.

Geplaatst:
Ik heb een klein stekje komkommerkruid borage "pygmea" voor je kunnen fixen....heb niet het idee dat ze snel groeien.. is wel een vaste plant.....aldus Googel.

Dank je wel!

Geplaatst:
2 tot 3 knolletjes kom ik denk ik al heel eind mee hoor! Die zorgen van zelf voor meer vriendjes denk ik . Dankjewel!

Klopt. Alleen konijnen zijn nog productiever. Ik ontvang graag wat komkommerkruidzaad ook al krijg ik van Ciska al een zaailing.

Geplaatst:

Die mirte ugni, is dat de Ka-Pow (verbeterde versie gelinkt aan James Wong) waarover je in een ander topic ook iets zegt? Weet je soms nog waar je deze gekocht hebt, ben er namelijk al een tijdje naar op zoek maar vind niet direct een leverancier die naar België verzend.

Heb de Myrtus ugni al twee keer bij Vreeken proberen mee te bestellen, maar het was toen twee keer uitgeput.

Geplaatst:

@Simon. Gaat inderdaad om Ka-Pow. Ik kocht ze bij http://www.spektuin.nl voor 3 euro per stuk. Mooi vertakte planten van 40 cm hoog. Echter vdSpek koopt vaak restpartijen op een Boskoopse veiling, dus je zal niets aan deze partij hebben. http://Www.arborealis.nl verkoopt jongere planten en levert ook aan t buitenland. Heb goede ervaringen met ze. Het ras staat er niet bij vermeldt. Als je per se Ka Pow wilt en er slaan genoeg stekken bij mij aan dan wil ik er ook twee aan jou schenken.

Geplaatst:

@ Angela,

Heb de laatste vuurdoorns recent aan Weknow toegezegd, maar ik denk dat ik hem met iets anders blij kan maken dus ik ga even met hem schakelen. Gaat om een geel en een oranje ras.

Ik heb aan 2 tot 4 sierkweeen genoeg om mijn haag van 15 meter compleet te maken (heb bijbesteld in Dld en Pl). Iets er voor terug... tja ik loer zo nog even naar je lijstje. Ik kreeg toch al 1-2 sierkweeetje?

Geplaatst:

@Angela: Heb contact gehad met Weknow en je bent twee vuurdoorns rijker geworden! Ruil... ach laat maar open. Je hebt van een volgende keer iets wat ik wil hebben, en zo niet.. dan waren ze achteraf gratis.

Geplaatst:

@Appelvrouw en Erny: het is mij niet helemaal duidelijk hoe jullie gevecht om elk 2 clematissen afgelopen is......

Daarom neem ik zaterdag 6 clematissen mee. Eerst mogen jullie elkaar de haren uittrekken en ogen uitkrabben..... wanneer er daarna eindelijk vier eerlijk verdeeld zijn, wil ik jullie vragen de laatste twee aan Weknow te geven!

Geplaatst:

Ik heb een hortensia staan die hier op lijkt: https://i0.wp.com/www.annegreettuinontwerp.nl/wp-content/uploads/2016/07/schermhortensia-blauw.jpg

Bij mij ook wat rozig, maar de precieze tint is grondafhankelijk. Met een beetje geluk vind ik een bewortelde aflegger aan de basis, anders wordt het een nog niet gewortelde topstek.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Géén gevecht bedoel ik..de G was ff weggevallen.

Ik schreef:

die Etoile Violette en die links daarvan
, en dit is het antwoord van Erny..

Eh... Jetje, die Etoile is echt prachtig, die staat vast heel mooi in de Franse zon. En die links daarvan is niet mijn kleur dus heb ik geen belangstelling voor. Mijn voorkeur gaat dan nog uit naar de middelste en de rechter van de bovenste foto.

Is duidelijk toch?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Dank je wel!

Gisteren heb ik met Lie een nw lasagnabed gemaakt met aan het eind onder de bomen een betonnet..klaar voor minstens een van de clematisjes..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...