greenchitect Geplaatst: 4 november 2016 Geplaatst: 4 november 2016 Zaden, stekken of planten van de kleur "lime gifgroene" planten. Ik ben met een 3 level tuin project bezig. (pas verhuisd, nu een tuin dus ik ben nu erg veel aan het leren om een geweldige tuin te maken.) Ik ben van plan ergens op het forum foto's te plaatsen voor de opbouw van de tuin. Soorten die ik zeker zoek (maar aanbod advies is altijd welkom voor andere soorten). Zeg je prijs maar ^^ - tongvaren- Euphorbia- heuchera- Acer palmatum 'Autumn Glory' (Japanse esdoorn)- Acer palmatum 'Dissectum' (Japanse esdoorn)- Acer palmatum 'Hebtalobum' (Japanse esdoorn)- Acer palmatum 'Ogon-Itaya' (Japanse esdoorn)- Acer palmatum 'Sangokaku' (Japanse esdoorn)- Acer palmatum 'Seiryu' (Japanse esdoorn)- Acer palmatum 'Shishigashira' (Japanse esdoorn)- Acer shirasawanum 'Aureum' (Japanse esdoorn)- Mirablis Japonica "Limelight" Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.