Geplaatst: 16 december 20168 j Ik ga wat proberen, uit the usa, namelijk Al's gritty mix voor mijn mango die ik net uit Lissabon heb meegebracht in het vliegtuig Het probleem met mango en meer tropische bomen is wortelrot. De normale grondsoorten zijn juist bedoeld om vocht vast te houden, en de bedachte en veel geteste gritty mix lijkt hier een erg goede oplossing voor te zijn. Er zijn ook veel variaties op te vinden op het internet.Link naar bewuste forum en de bedenker van deze mix. Het topic is enorm, daarom in delen, en al 11 jaar actief. http://forums2.gardenweb.com/discussions/1423691/container-soils-water-movement-and-retention-xvi Foto's komen later, ik heb de benodige spullen binnen gekregen. gisteren. Het meest spannende is dat de mango eerst van zijn grond ontdaan moet worden, en dat zal wel een klap geven voor de plant. Morgen nog even een pot kopen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.