Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Beginnen met moestuinieren


suikerbuikje

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik voor het eerst mijn nieuwe moestuin bezocht. Ik neem 160 m2 over van iemand die het wegens gezondheidsredenen niet meer aankan. Dat betekent helaas ook dat het perceel nu voornamelijk volstaat met onkruid en in het midden een aantal enorm verwilderde druiven. De komende weken weet ik dus wat me te doen staat. Heel veel wieden. En hier heel veel lezen want tot op heden ben ik niet veel verder gekomen dan een hangmand met aardbeien

 

Gr.,

Angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi,

 

wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! van hangmand naar moestuin gevuld met onkruid...al heb ik het een beetje onderschat en een stuk van 539m2 weten te krijgen.

 

gelukkig net een tip gekregen waardoor ik het weer een beetje zie zitten.

 

je bericht is al wat ouder, hoe gaat het nu? ben je het onkruid al de baas? heb je al dingen in de grond gezet? Ik ben erg nieuwsgierig en zou graag om een hoekje komen kijken bij je....dus vertel, vertel, vertel!

 

gr paula

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...