suikerbuikje Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Vandaag heb ik voor het eerst mijn nieuwe moestuin bezocht. Ik neem 160 m2 over van iemand die het wegens gezondheidsredenen niet meer aankan. Dat betekent helaas ook dat het perceel nu voornamelijk volstaat met onkruid en in het midden een aantal enorm verwilderde druiven. De komende weken weet ik dus wat me te doen staat. Heel veel wieden. En hier heel veel lezen want tot op heden ben ik niet veel verder gekomen dan een hangmand met aardbeien Gr.,Angelique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Ok, dat is een hele uitdaging, van een mand met aardbeien naar 160 m2 moestuin Alvast veel plezier met je moestuin en lees ze op dit forum. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Welkom! Spannend, ineens zo'n grote tuin! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eduard Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Welkom en suc6 met wieden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
richardm Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 welkom en veel plezier met 160m2! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mispel Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Dat is 'n mooie sprong voorwaarts zeg! Niets houd je tegen om het om te toveren tot een prachtmoestuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Welkom! Ik hoop voor je op een lange mooie zomer. Succes! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted June 23, 2011 Share Posted June 23, 2011 Welkom en veel tuinplezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mamabeer Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 hoi, wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! van hangmand naar moestuin gevuld met onkruid...al heb ik het een beetje onderschat en een stuk van 539m2 weten te krijgen. gelukkig net een tip gekregen waardoor ik het weer een beetje zie zitten. je bericht is al wat ouder, hoe gaat het nu? ben je het onkruid al de baas? heb je al dingen in de grond gezet? Ik ben erg nieuwsgierig en zou graag om een hoekje komen kijken bij je....dus vertel, vertel, vertel! gr paula Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts