Geplaatst: 7 februari 20178 j Ik heb vorig jaar toen ik mijn moestuin begon een heel pakket gekregen met zaden van de Bolster. Hartstikke leuk, alleen heb ik niet heel veel m2 en dus is niet alles helemaal geschikt voor mijn tuin. Misschien dat ik iemand hier blij mee kan maken? Het gaat om:-Lavendel (Lavandula angustifolia)-Vaste lupine, gemengde kleuren(lupines polyphyllus) -Boemkool (Alpha)-Rode kool (Langedijker Bewaar2)-Brocolli (Groene calabrese)-Courgette (black beauty) Groeide vorig jaar mij als een kool, maar we zijn daardoor nu een beetje uitgekeken op courgette De zaden mogen gratis weg, verzendkosten zijn alleen wel voor u!
Geplaatst: 9 februari 20178 j Ruby, Ik stuur je een PB met mijn adres Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zadenWij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.