appelvrouw Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Geplaatst: 23 juli 2011 Hoe heb jij dat muurtje gemaakt? Hoe hoog is dat muurtje? Wat zijn de maten van de kas? De maten van de kas zijn 6.25 m x 2.75m en de hoogte van 2.30 tot 2.70 ongeveer. Het muurtje in de kas komt to aan mijn knieén... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ruitertje Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 hoe hoog is dat tot je knieën? Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
appelvrouw Geplaatst: 23 juli 2011 Auteur Geplaatst: 23 juli 2011 hoe hoog is dat tot je knieën? Ongeveer net zo hoog als tot jouw knieën denk ik? Of ben jij nog maar een heel klein ruitertje? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ruitertje Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 ik ben 1.60 m ben nog best jong! Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Ruitertje Geplaatst: 23 juli 2011 Geplaatst: 23 juli 2011 je hebt een reactie bij mijn vraagt over de paprika gezet weet jij mischien wat dat voor plekjes zijn? wilt graag weten! Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Senna Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Wat een heerlijke plek om te vertoeven! Quote
Lenepeen Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 Heb je de lekkages al kunnen verhelpen Jet? Prachtige kas heb je zeg! Ik=jaloers.....Wil je ook meteen complimenteren met je prachtige foto's, vooral op je eigen site. Echt heel mooi . Ik heb met heel veel plezier je verhalen gelezen en al je plaatjes bekeken. Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
wouttie75 Geplaatst: 1 oktober 2011 Geplaatst: 1 oktober 2011 ziet er mooi uit, ik heb je topic net doorgelezen. Hoe pak jij (of andere forumleden) de wisselteelt aan in de kas ? De meeste soorten in de kas zijn toch de vruchtgewassen. Ik heb sinds vandaag ook een kas, vandaag gedemonteerd en ga hem deze winter opknappen en plaatsen voor het voorjaar.groetjes Wout Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
appelvrouw Geplaatst: 10 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2011 Heb je de lekkages al kunnen verhelpen Jet? Prachtige kas heb je zeg! Ik=jaloers.....Wil je ook meteen complimenteren met je prachtige foto's, vooral op je eigen site. Echt heel mooi . Ik heb met heel veel plezier je verhalen gelezen en al je plaatjes bekeken. Lenepeen bedankt! Nee de kas lekt nog, maar alleen als het regent ik heb nog niet kunnen kijken, maar het schijnt er nu nog mooi bij te staan.Wouttie: Ik verdeel de kas in tweeën en doe een wisselteelt van twee jaar.het ene jaar komkommers en paprika het andere jaar tomaten. Verder zet ik heel veel afrikaantjes tussen de tomaten ( en basilicum, peterselie en munt tussen de paprika&) en laat ik de kas leeg -met rust- in de winter. In het najaar spuit ik de hele kas een tijd lang vol met water zodat de zouten uitspoelen..het is vast niet de beste manier, maar ik weet geen andere..ik heb de kas nu eenmaal voor tomaten. Tot nu toe gaat het prima trouwens. de kas wordt in het voorjaar bemest met eigen compost. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
hansm Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Naar vb van Jorg, heb ik de tomaten in de kas in grote plasticbloempotten gezet, en dat is eigenlijk goed bevallen, je kan de potten ingraven in de grond of gewoon erop zetten.Ik ga dat denk ik voortaan altijd doen. Quote Players only love you when they're playing.
appelvrouw Geplaatst: 6 april 2012 Auteur Geplaatst: 6 april 2012 uiteindelijk heeft Lie besloten de kas te beleggen met doorzichtige golfplaten..een niet al te dure oplossing. Alleen boven het draaibare dakraam zijn geen platen gekomen. Het scheelt iets in het licht met deze platen op het dak maar het scheelt behoorlijk in watervallen..terwijl het juist zo leuk is om in je kas te werken als het regent... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Koetie Geplaatst: 8 april 2012 Geplaatst: 8 april 2012 Wat een mooie kas! Wat prachtig in elkaar gezet, zo creatief hoor! Alleen jammer van de lekkage... helpen de golfplaten? Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 april 2012 Auteur Geplaatst: 8 april 2012 Het heeft nog niet geregend( ze liggen er nog geen week op...) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Gast jack Geplaatst: 27 april 2012 Geplaatst: 27 april 2012 hoe bestrijd je het ongedierte dat je kas in komt of heb je daar geen last van japanse kwartels kunnen daar mooi bij helpen .....ik heb er ook eens iets overgelezen op internet dat ze japanse kwartels gebruikte daar voor ... Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 april 2012 Auteur Geplaatst: 27 april 2012 Dank..ik ben er ook erg blij mee!\Jack zijn japanse kwartels loopeenden? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 28 april 2012 Geplaatst: 28 april 2012 Nee, zijn meer een soort loopvogeltjes. Heel klein, snel, en ze maken herrie Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Geplaatst: 3 september 2013 Onze kas is eindelijk geschilderd aan de buitenkant..hij ziet er tiptop uit Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 En hoe ziet die er nu uit ? Mooi project hoor! Quote Bzzzz...
appelvrouw Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Geplaatst: 4 september 2013 Oeps, vergeten de foto erbij te zetten hierbij alsnog: Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bio-fee Geplaatst: 4 september 2013 Geplaatst: 4 september 2013 Wow ik had dit topic nog niet eerder gezien, maar wát een mooie kas zeg!!! Kun je die Lie van jou niet een keertje deze kant op sturen? Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 september 2013 Auteur Geplaatst: 4 september 2013 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lenepeen Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 Heb t volgens mij al eens eerder gezegd, maareh..... Ik wil ook een 'Lie'..... Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
weknow Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 En ik zou soms willen dat ik zo een handige "Lie" was! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Lenepeen Geplaatst: 5 september 2013 Geplaatst: 5 september 2013 Jaaaaaaa, nog beter...... Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.