Bunkerboy Geplaatst: 11 maart 2017 Geplaatst: 11 maart 2017 Hey Heb is een vraagje. Ik heb een bunker uit de oorlog liggen in mijn tuin deze is bruikbaar waarmee ik bedoel winddicht en intacte kamers en gang en had graag geweten of deze zou kunnen dienen om champignons of paddestoelen in te kweken en zoja wat ik het beste voorzie... iemand ervaring om in een leegstaande bunker te kweken Quote Life is a journey, we meet Greet and talk to different people... Some become friends others stay strangers the only thing that matters are the strangers ho become friends...
Flup Geplaatst: 12 maart 2017 Geplaatst: 12 maart 2017 Een bunker is een vochtig hok met een redelijk constante, koele temperatuur (afhankelijk van de grootte). Is je bunker ook nog pikdonker van binnen, dan zijn champignons ideaal, is er licht dan heb je veel meer keus. Quote
Bunkerboy Geplaatst: 13 maart 2017 Auteur Geplaatst: 13 maart 2017 Hoi flupBeide is mogelijk er ligt elektriciteit naar en de grote is ongeveer 150 a 200 vierkante meter groot verdeeld over 2 kamers met een doorgang tussen de 2 kamers en dan nog is 2 aparte ingangen naar de kamers Quote Life is a journey, we meet Greet and talk to different people... Some become friends others stay strangers the only thing that matters are the strangers ho become friends...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.