New Horizon Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Misschien heeft er iemand zin om partner te worden op 3 hectare grond in het buitenland? Quote
Jeroen76 Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 ??? Wellicht zou wat meer info wel op z'n plek zijn Buitenland is zo groot... Quote
henkg Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Inderdaad, ons buitenland is erg groot. Nederland had in 1952 zelfs twee ministers Buitenlandse zaken (om geruzie tussen de coalitiepartners op te lossen).Op de vraag van de Engelse koningin Elizabeth aan minister Luns waarom een klein land als Nederland twee ministers van Buitenlandse Zaken nodig had, antwoordde Luns: ‘Omdat wij zoveel buitenland hebben’. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
New Horizon Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Geplaatst: 1 april 2017 Moet toch eerst nieuwsgierigheid wekken! Een Nederlandse vriend van mij heeft de beschikking over een stuk boerenland maar zelf is hij geen boer. Hij weet wel hoe je alle bijkomende omstandigheden in dat land regelt en zoekt dus iemand die kan telen. Er kan voor de lokale markt of export geproduceerd worden. Het is in Tunesie. Quote
Jeroen76 Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Pfoe ik heb wel interesse maar weet niet of mijn kruiwagen zo ver kan. Heb geen flauw idee wat je verwachtingen zijn maar zou het toch meer in 'de buurt' gaan zoeken. Of zijn er echt mensen die voor 3 hectare verkassen naar Tunesië? Quote
de deerhounder Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Buitenland is een dorp in Belgie. Quote
New Horizon Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Geplaatst: 2 april 2017 http://www.agf.nl/artikel/153001/Rainbow-Horticulture-Tunisia-breidt-uit Er zijn bedrijven die voor 2,5 ha. naar Tunesie gaan....zie de link hierboven. Quote
Jeroen76 Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Ware het niet dat dit een hobby forum is... Maar goed je weet maar nooit. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.