JokeJoie Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Vraag me niet hoe ik zo stom kan zijn maar ik ben tijdens het opbouwen de handleiding van mijn tuinkas kwijt geraakt Iets met afgeleid worden door mijn peuter Heb alles afgezocht maar kan niet meer vinden. Het is een long shot maar heeft iemand van hier toevallig dezelfde? De winkel en Google hebben mij nog niet kunnen helpen [DISAPPOINTED FACE] Quote
simonvb Geplaatst: 29 april 2017 Geplaatst: 29 april 2017 Rechtstreeks een mail sturen naar de producent dan, die moeten het wel hebben. Quote
reina Geplaatst: 30 april 2017 Geplaatst: 30 april 2017 Kan je dat niet aan de leverancier vragen? op internet kom ik inderdaad niets tegen. Quote
JokeJoie Geplaatst: 30 april 2017 Auteur Geplaatst: 30 april 2017 Dank jullie wel voor de tip. Rechtstreeks bij leverancier nog niet geprobeerd! Quote
JokeJoie Geplaatst: 2 mei 2017 Auteur Geplaatst: 2 mei 2017 Hmm ik kan dus ook niks vinden van een bedrijf die Viva Garden heet Quote
simonvb Geplaatst: 2 mei 2017 Geplaatst: 2 mei 2017 Dat moet de verkoper u toch kunnen vertellen. Quote
henkg Geplaatst: 2 mei 2017 Geplaatst: 2 mei 2017 Deze: http://www.hettuinpaleis.nl/kas/pepper-130-x-190.html#product_tabs_handleidinglijkt er veel op.In de link staat ook de montage handleiding. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
JokeJoie Geplaatst: 12 mei 2017 Auteur Geplaatst: 12 mei 2017 Super bedankt Henkg! Van de week toch ook nog de handleiding van de winkel gekregen. Ze hebben erg diep moeten graven geloof ik (tot mijn verbazing) maar toch nog gekregen. Ik weer blij aan de slag! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.