de deerhounder Posted May 17, 2017 Posted May 17, 2017 Vandaag een nieuwe zeis gekocht, de vorige was gescheurd.Mijn kleine rijfje (harkje), van zodra ze grond ziet gaan de tandjes krullen.De prachtige inox spitriek die ik kocht is een tand kwijt.De tanden van de andere riek staan paraplu.Zijn er werktuigen die terug bruikbaar gemaakt kunnen worden?Terug harden? Kan je dat met huis tuin en keuken middelen?Ik heb een email oventje, zou je daarin kleine stukken kunnen harden? Quote
aalterse-willy Posted June 5, 2017 Posted June 5, 2017 Dat ken ik ook. Met vaderdag cadeaus kom ik dat ook tegen. Heel mooie plaatijzeren hark die nergens goed voor is Een riek waar de tanden van plooien en nog van die dingen. Zelf koop,kocht, ik nooit tuingerief in een supermarkt of tuincentrum maar steeds bij de ijzerwinkel en dan van een goed merk, daar heb je nooit problemen mee. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
de deerhounder Posted June 5, 2017 Author Posted June 5, 2017 De oud ijzerberg groeit, ik speel MensErgerJeNiet. Quote
Recommended Posts