Geplaatst: 21 mei 20178 j Hoe ver kan men gaan.Vandaag geconstateerd dat er knoflookplanten zijn gestolen op mijn tuin en bij een collega tuinder.Was iemand met verstand van zaken want ze zijn netjes eruit gespit. Hierbij hebben ze de uien en sjalotten welke ervoor stonden met rust gelaten.Bij mij hebben ze de laatste plant uit de rij gestolen (3 rijen) Dit is gebeurt vanuit de tuin van mijn buurman. Bij de andere tuinder hebben ze zeker 15 knollen netjes uit de grond gehaald. Het moet toch niet gekker worden. Dit is gedaan door iemand die ook een moestuin of iets dergelijks heeft want de knollen zijn er duidelijk uitgehaald om weer herplant te worden. Want anders had je ze er toch gewoon uitgetrokken en niet speciaal een schepje voor meegenomen.
Geplaatst: 21 mei 20178 j Bizar maar er gebeuren soms rare dingen op een volkstuin hoor. Hier hebben we een grapjas gehad die briefjes achter liet met wat beledigingen. Verder sponsort mijn buurman mij regelmatig met snoeiafval, stenen en andere rommel die hij tegenkomt bij het schoffelen of spitten. Heb hem inmiddels aangesproken en kwam er ook achter dat hij 4 van mijn bonenstaken had 'geleend'. Toen ik met mijn kasje bezig was had ik van die dunne 60x60 tegels voor de binnen afwerking, precies genoeg om rond te gaan maar kwam er uiteindelijk toch 3 tekort, bleken die ook te zijn geleend... Balen en onbeschoft maar het gebeurt ook hier...
Geplaatst: 21 mei 20178 j Auteur Dit is niet gebeurd op een complex, het zijn 5 privé tuinen op een rij.De diefstal is niet gedaan door een van de andere tuinders. Maar gebeurt door mensen die erlangs gelopen zijn.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.