Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zeg maar gerust: minuscuul. Plantje was eerst gezond... wortels zijn wel goed aangeslagen... en flink vermeerdert... maar er komen geen nieuwe blaadjes...

Heb hem nu op een andere plek in de tuin gezet... maar ik vraag me af of ie niet nog wat meer nodig heeft... een ideale mestmix?

Ik kan me zo voorstellen dat het Griekse land droog is en tamelijk vruchteloos... maar wellicht heb ik het mis!

Wat zou kunnen helpen? Iemand ideeën???

Ik vind het kruid heerlijk, maar zo kan ik het niet oogsten...

IMG850774671495783880.JPG

Trotse Gardenesse van een kleine stadse moes-achtertuin...

Geplaatst:

Volle zon zetten, anders doet deze niet veel. Volle zon is nú zo'n 10-12 uur zon per dag. Rond 1 april minimaal 8 uur.

Je grond ziet er erg 'potgronderig' uit ? Is dat zo ? Deze plant houd van bakken in de zon, niet zo zeer arm kwa grond, maar wel een mulch van grit of steentjes / splt of kiezels. Verplanten heeft alleen zin als je ergens anders een plek hebt met méér uren zon. Sowieso open zetten, kwa licht. Dus niet tussen grotere planten om zich heen, ook niet onderaan een schutting.

Het is trouwens een kalkliefhebber.

Geplaatst:

Okay! Daar kan ik wat mee! Dank je! Morgen gaat ie in de bakkende zon, open, aan m'n paadje... als een half rotsplantje...

Geweldige aanwijzing. Dank.

Geplaatst:

graag gedaan. Maar dan zou ik m toch eerder na 17.00u verplaatsen morgen ( 30 gr ) Water geven hoeft niet. De regen volgt vanzelf na morgen.

Geplaatst:

In mijn ommuurde stadsachtertuin op het zuidzuidwesten is het waarschijnlijk zelfs onleefbaar: tegen de 50 graden. Privé-sauna... maar, met ondergrondse irrigatie kom je dan toch een heel eind!

(koken ipv bakken)

Ik zal het uitstellen tot vanavond.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...