Geplaatst: 4 juli 201114 j hallo allemaal Ben al bezig om een iedee te krijgen over een herfsttuin maar wat zet je zoal er in.heb jij al een iedee. 4 juli 201114 j aangepast door Gast
Geplaatst: 5 juli 201114 j Ik denk dat hij bedoelt welke planten mooi zijn in de herfst; denk aan herfstbloeiers en planten met een mooie herfstverkleuring. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 5 juli 201114 j Ik denk aan Aronia (appelbes) die krijgt mooie rode blaadjes in de herfst, sommige berken worden knalgeel, veel astersoorten bloeien in de herfst, en je hebt ook een herfstkrokus,de herfsttijloos, dan heb je nog de zakdoekjesstruik en de rode wingerd... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 juli 201114 j een zakdoekjesstruik?, grappig. Ken wel een krentenboompje; lekkere vruchtjes en mooi kleurend blad
Geplaatst: 5 juli 201114 j Je het krentenboompje is een mega-aanrader, in het voorjaar prachtig witte bloempjes, in de zomer de lekkere vruchtjes en in de herfst het rode blad.. De zakdoekjesboom: http://www.houtwal.be/vakartikels/bijzonder_winterhard/cornus_kousa_planten.htm We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 juli 201114 j Ziet er leuk uit die boom , niet eerder gezien.Ga weer helemaal terug in de tijd; langs het tuinpad van mijn vader, daar stonden ze de krentenboompjes, in een lang vervlogen tijd toen het leven nog simpel leek....zwijmel, zwijmel.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.