citroen Geplaatst: 29 mei 2017 Geplaatst: 29 mei 2017 Ik heb mijn zomersnoei van mijn druif totaal verkeerd aangepakt Kan ik niet beter alles terugsnoeien tot op een paar cm van de stam ? en volledig opnieuw beginnen Quote
Bit Geplaatst: 30 mei 2017 Geplaatst: 30 mei 2017 Wat heb je verkeerd aangepakt denk je zelf ? Hoe ziet het er uit ? Kun je een foto maken ? Quote
Bit Geplaatst: 30 mei 2017 Geplaatst: 30 mei 2017 Nou. Ik had iets veel veel ergers verwacht hoor Kan het niet goed zien, maar zitten er bloemtrossen in ( of trossen knoppen ? ( bij mij bloeien ze nog niet, maar ik had echt vorst )) Zit er nog bloem in, lekker verder laten gaan. Komen vanzelf nwe scheuten in. Voor echte zomersnoei vind ik het nog wel erg vroeg hoor trouwens. Maar goed, ook maar net hoe je het aanpakt. Helemaal terugsnoeien tot 1 oog ofzo, wat je oppert, zou ik zeker niet doen nee. waarom zou je dat willen. Quote
citroen Geplaatst: 30 mei 2017 Auteur Geplaatst: 30 mei 2017 Dagelijks lagen er afgebroken zij scheuten ,of tewel te veel zijscheuten laten opkomen ,oftewel te lang laten geworden Quote
Bit Geplaatst: 30 mei 2017 Geplaatst: 30 mei 2017 Geen edit, maar een geheel nieuwe post. Zie ik nét dat je in je moestuin-update wat meldt, wat je misschien hier had willen zeggen ( ? ) : Ja, dat is begrijpeljk. De druif z'n uitlopers zou je dus kunnen aanbinden omhoog, dan breken ze niet zo snel af. Meestal wordt daar ook een andere 'teelt-wijze' of lei-wijze voor gebruikt. Maar ook op deze manier op je foto niet onmogelijk. en weer een edit. zie ik nu dat je het weer wél ook hier zegt . lol. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.