Geplaatst: 31 mei 20178 j Voor een paar weken geleden heb ik een 6 pack aardbeienplanten bij de aldi gehaald.Nu weet ik alleen niet welk ras of soort dit is.Dus of ze eenmalig aardbeien geven of vaker.Heeft iemand enig idee?
Geplaatst: 31 mei 20178 j Staat niet op het kaartje welke soort het is? Normaliter doe je bij doordragers tot eind mei de bloemen verwijderen. Bij enkele dragers sowieso niet. Ik zou dus als je geen naam hebt geen bloemen verwijderen. Doe je dit wel op enkeldragers, krijg je geen oogst! Misschien weet iemand welke soort daar aangeboden werd, misschien even met aldi bellen klantenservice ofzo? Altijd lastig dit met die cheap aanbiedingen. Beter bij een goede kwekerij kopen. EDIT: In het topic aanbiedingen voor de moestuin: https://www.moestuinforum.nl/aanbiedingen-voor-de-moestuin-2017-t21558-70.html. Staat het volgende bericht van begin april. Zijn het dezelfde? Dan heb je doordragers. Vanaf vandaag bij de Aldi leuke doordragers aardbeirassen met witte, roze of felroze bloemen: Loran, Rosana en Toscana. Vorig jaar hadden ze deze ook, ik heb tot november aardbeien kunnen plukken. Smaak is redelijk, vooral de felroze bloei is heel leuk voor de siermoestuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.