adelheid Geplaatst: 12 juni 2017 Geplaatst: 12 juni 2017 Hallo allemaal, In mijn oesterzwam emmertje is de mycelium gegroeid tot aan de luchtgaatjes.Nu lijkt het er op dat er geen draden zijn gegroeid dicht bij de gaatjes, zie foto. Daarom mijn vraag. Ik kweet niet of ik nog koffie toe moet voegen tot boven de gaatjes. Er zit nu 1060 gram in de emmer. Wil iemand me helpen aub? Alvast bedankt voor een antwoord. Quote Groene vingers kun je kweken
Stingeding Geplaatst: 13 juni 2017 Geplaatst: 13 juni 2017 Ja hoor. Je kunt vullen tot bovenaan het emmertje.Het is tijd voor een nieuwe laag Quote
adelheid Geplaatst: 14 juni 2017 Auteur Geplaatst: 14 juni 2017 Dank je wel, dat ga ik doen. Ik vul hem dus ook over/tegen de gaatjes naar boven. Fijne dag verder. Quote Groene vingers kun je kweken
adelheid Geplaatst: 25 juli 2017 Auteur Geplaatst: 25 juli 2017 Hallo, Omdat mijn vraag aan jullie beantwoord is wil ik ook het resultaat laten zien. Kijk bij: Onderwerp: Mijn éérste zelf gekweekte Oesterzwammen.Inclusief foto's. Quote Groene vingers kun je kweken
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.