Balkonplantjes Posted June 18, 2017 Posted June 18, 2017 Hallo iedereen! Ik zou graag even misbruik/gebruik maken van alle kennis hier: ik heb sinds kort een balkonnetje, en natuurlijk moeten daar wat plantjes en kruiden op! Tot mijn spijt doen de kruiden het niet zo goed. De zowel de rozemarijn als de basilicum heeft last van vlekken en beestjes. Ik heb op het forum gezocht en het een en ander gevonden en daarnaast gekeken naar de foto's, maar ik vind alle beestjes toch behoorlijk op elkaar lijken. Daarom heb ik zelf maar foto's gemaakt. Ik hoop dat het jullie wel duidelijk is wat voor soort beestjes het zijn en misschien ook wat ik ermee kan doen.. Alvast heel erg bedankt voor de hulp! En hier de echt grote versies: Quote
oscardevos Posted June 18, 2017 Posted June 18, 2017 Dat is een cicade (Eupteryx species). Een beste foto ter vergelijk, zie link Quote
Balkonplantjes Posted June 19, 2017 Author Posted June 19, 2017 Dat lijkt er inderdaad erg veel op! Hartelijk dank! Quote
Recommended Posts