Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Okeeeee gil was zelfs hier in het noorden te horen..

Aan hoeveel denk je Stan?....

Ik ga mijn collega's vragen om ook jampotten te sparen!

Geplaatst:

hahaha ik kan heel veel potjes gebruiken. Dus zie maar. ik ben blij met wat je voor mij hebt.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Maakt mij niet uit hoor jet, ik spaar gewoon zoveel potjes ik kan en dat neem ik mee.

Als Jet niet een doos vol hoeft maar wat minder misschien kunnen jullie dan ruilen...maar datzien we wel in oktober...ik heb vannacht mijn collega's gevraagd om potjes en flesjes te sparen....dus iedereen weet daar ook weer dat er een MTFD aan zit te komen

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Volgens mij gewoon de steel, zo een waar bladeren (en bloemen) aan zitten...in stukken van 20 cm met een 2 of 3 tal verdikkingen (waar het blad aan de steel zit) en dan in een glas water zetten....volgens internet moet die dan wortelen.

Ja ik doe ook altijd maar wat gewoon doen nat....mislukt het, dan mislukt het en anders heb je stekjes

Geplaatst:

Ow...is dat toch een wortel? Ik dacht al dat ik kippig werd...ja dus

Goed bij deze is het officieel.....ik ben toe aan een leesbril.

Ja, maar wel afknippen. Hij kan nooit de volledige struik/tak van water voorzien dus ik zou iets van 30 cm overlaten...

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik zie op je lijstje geef cavia bak maar ik heb er genoeg nu!

Als de cavia flat in de kamer gerenoveerd is gaat die hele grote ook weg. Staat in de planning voor die week dat ik jarig ben.

Ik zoek alleen nog een speciale kooi maar die kom je niet vaak tegen en dat is de cavie deluxe 80 van Ferplast en nog een losse hooiruif voor in een Ferplast cavie deluxe 80.

920000004526263825901506873091.jpg

Kom je toevallig nog bij de opvang in Bakkeveen?

Geplaatst:

Jah, das nog wel wel de bedoeling...

Bedoel je zo een bovenstaande bak? Speciaal wit of mag ook blauw zijn? Losse hooiruifjes zal ik even om bellen.

Kooien en bakken liggen daar buiten en vaak zijn de plastic kappen al stuk.....onderbakken zijn ook goed te gebruiken als kweek station....kan water in blijven staan...dus misschien neem ik ook bakken voor mijzelf mee....

Cavias zijn inmiddels verhuisd, en het is behoorlijk feest hier... Rangorde wordt behoorlijk agressief bepaald....pffff eerste slachtoffer is al gevallen..

Geplaatst:

Ja ik bedoel de bak op de foto. Die zoek ik nog 2 maar dan wel in de kleine maat je hebt ze ook groter dat is dan de cavie de luxe 100.

Kleur maakt niet uit, je hebt ze zoals op de foto maar ook waar de achterwand dicht is.

Maar zoals ik al zij je ziet ze niet vaak zijn redelijk prijzig.

En hooiruifje ik zoek er alleen een die in deze kooi past die ik heb staan heeft er namelijk geen, andere heb ik nog

Maar de reden dat ik vroeg of je nog naar bakkenveen gaat is omdat er 2 gladhaar dames op staan in lilac wit goud en ik die wel leuk vond maar is moeilijk te beoordelen van een foto

en ik ben intussen al van gedachten veranderd zit vol en ik weet de achtergrond niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...