henkg Geplaatst: 9 juli 2017 Geplaatst: 9 juli 2017 Blauwe bessen met witte chocolade: Recept en bron: http://www.mooiemoestuin.nl/van-hot-naar-haar/ (ergens halverwege die pagina). Doen! Smelten van de chocolade (en vooral het warmhouden ervan tijdens het dopen) is wel even uitproberen. Bij mij ging dat het best (zonder au bain marie) met de kleinste keramische kookplaat op de laagste stand. Ook hielp het toevoegen van een paar druppels water. De volgende keer (binnen een paar dagen, het is immers blauwe bessen tijd) doe ik er een paar druppels gembersiroop bij. voor net een heel lichte extra bite. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
weknow Geplaatst: 9 juli 2017 Geplaatst: 9 juli 2017 Ik heb ze geproefd. Errug lekkere mini-pralines. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.