Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Charly: help me herinneren dat ik je wat zaadjes van de Marina geef.

Doek! Dan krijg jij wat honey nut

Leuk, deze kick off voor volgend zaai-seizoen!

wees bevriend met kleine dingen

• 11 maanden later ...
Geplaatst:

Ik zou bij de nieuwe tuin graag half pink runner beans bestellen maar net zoals bij jorieke is 1 zakje zo een lullige bestelling. Toevallig nog meer mensen die daar iets willen bestellen ? Dan kunnen we de verzendkosten delen en krijgt ieder een zijn bestelling weer op de mtfd

Geplaatst:

Luffa staat op mijn lijstje.. heb je genoeg Jorieke?

Verder ga ik even kijken wat ze hebben. Nas die haricot CoCo wil ik graag delen.. ik heb per ongeluk alles gekookt vorig jaar een het is een superlekkere en zachte boon.

Edit: nee ik zie dat dit een Borlotti is, ik wil de Franse witte ronde haricot coco..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Rainbow inca, Glass Gem zou ik wel willen als er bestelling weg gaat.

Mellie Misschien een optie om jouw zaden in de bio doos te doen (apart verpakt). Ik ga toch naar de mtfd. En ook in die doos gooi ik wel eens pakjes van me buurman als bestelling erin. lekker makkelijk

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Mellie Misschien een optie om jouw zaden in de bio doos te doen (apart verpakt). Ik ga toch naar de mtfd. En ook in die doos gooi ik wel eens pakjes van me buurman als bestelling erin. lekker makkelijk

Oeh, goede tip! Dan ga ik vandaag nl nog wel even kijken als die bio zadendoos rond gaat! Zo veel leuke dingen daar.

Geplaatst:

Volgens mij willen er meer dan genoeg mensen mee doen dus ik ga bestellen. Ik wil uiterlijk op 22 september bestellen. Dus tot die tijd kunnen mensen hier de.bestelling plaatsen en nog mee doen. Goed idee ?

Geplaatst:

Top CC!

Mijn bestelling:

Komkommer Suyo long ( chinese slangen, eventueel te delen met iemand )

Astrakom aubergine ( eventueel te delen met iemand)

Kervel

Cascadia sugar snaps

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Momenteel heb ik van de volgende mensen de volgende bestellingen binnen.

Prettig gestoord opal creek sugar snap

Nashueda Mais glass gem, roodbloeiende erwt, coco rubico boon, rode wortels, Paarse parika oda, Paprika tomaten, , dubbele zonnebloem, snijzonnebloem

De olifanten knoflook en luffa kon je van iemand anders krijgen toch nas? Je deelt deze bestelling met mellie ? wil je dat zelf onderling regelen want mellie is niet op de mtfd.

kruidenvrouwtje Rainbow inca, Glass Gem

Appelvrouw Mijn bestelling: Komkommer Suyo long ( chinese slangen, eventueel te delen met iemand ) Astrakom aubergine ( eventueel te delen met iemand) Kervel, Cascadia sugar snaps

ik bestel zelf: pink half runner beans, aardbeien mais, pink popcorn

Klopt dit zo ver voor iedereen?

Geplaatst:

Geweldig Cupcakeje! Nog geen idee hoe het hier komt, maar dat gaan we zien. Voorlopig hoef ik het toch nog niet te zaaien. Ik stuur je nog een pb voor betaling.

Mijn bestelling:

Tomaat travel

Biet albina (Staat als witte bietjes in de lijst)

Birt crapandine

Peterselie erwt

Crown pea

Pompoen valenciano

Zinnia mix luxueus rood

Soya chiba green

Oesterblad zaad schijnt uitverkocht te zijn... dat leek me ook wel wat. Jammer zeg.

Geplaatst:

Ik zal dan kijken of het oesterblad er toch is. Ik ga op de 22ste bestellen ik wacht nog even met betaal gegevens versturen. Want dan kunnen mensen hun bestelling nog doorgeven en hoe meer er bestellen hoe goedkoper de verzendkosten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...