Ciska Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 Kwartetten.....goed idee @Jorieke, wat waren de verzendkosten? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 21 september 2017 Auteur Geplaatst: 21 september 2017 @Ciska: Een euro per klant Die zaden van die gestreepte maïs (ik heb ook een zakje besteld) zijn rood trouwens, stom maar dat had ik niet gelezen. Extra leuk Ik zal straks iedereen even mailen met het bedrag (van die verzendkosten). Voor hen die even niet dit topic hebben gezien de afgelopen dagen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 Whoeeee spannend Totaal dus 8.50 € helemaal goed Quote
Charly Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Charly: help me herinneren dat ik je wat zaadjes van de Marina geef.Doek! Dan krijg jij wat honey nut Leuk, deze kick off voor volgend zaai-seizoen! Quote wees bevriend met kleine dingen
Cupcakeje Geplaatst: 6 september 2018 Geplaatst: 6 september 2018 Ik zou bij de nieuwe tuin graag half pink runner beans bestellen maar net zoals bij jorieke is 1 zakje zo een lullige bestelling. Toevallig nog meer mensen die daar iets willen bestellen ? Dan kunnen we de verzendkosten delen en krijgt ieder een zijn bestelling weer op de mtfd Quote
prettig gestoord Geplaatst: 6 september 2018 Geplaatst: 6 september 2018 @cupcakeje, als er besteld word wil ik wel de opal creek sugar snap proberen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Nasuada Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Leuke dingen gezien maar liefst zou ik zakjes samen bestellen. Wie wil onderstaande zakjes met mijn delen?Totaal is deze bestelling 35 euro we kunnen ook de hele bestelling delen door 2 of 3? Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Cupcakeje Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Ik wil de paarse paprika wel met je delen Quote
Mellie Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Ik wil ook wel een paar dingen delen met je Nas, maar hoe komt het dan weer hier is de vraag... leuke dingen hebben ze er. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 september 2018 Auteur Geplaatst: 7 september 2018 Olifantenlook moet je toch wel van 1 van ons kunnen krijgen...? Ik ben een paar bollen kwijt maar heb nog wel een paar tenen opgegraven gisteren die je mag?En Luffa heb ik ook voor je Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Luffa staat op mijn lijstje.. heb je genoeg Jorieke?Verder ga ik even kijken wat ze hebben. Nas die haricot CoCo wil ik graag delen.. ik heb per ongeluk alles gekookt vorig jaar een het is een superlekkere en zachte boon.Edit: nee ik zie dat dit een Borlotti is, ik wil de Franse witte ronde haricot coco.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 7 september 2018 Auteur Geplaatst: 7 september 2018 Ja hoor, ik heb heel wat zaden. Ik test ze nog wel even op kiemkracht maar dit voorjaar kwamen ze allemaal nog op. Daarna heb ik de plantjes niet uitgeplant en zijn ze compleet verdroogd, maar dat is een ander verhaal Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Ik bied haricot coco aan op mijn lijstje? Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Rainbow inca, Glass Gem zou ik wel willen als er bestelling weg gaat. Mellie Misschien een optie om jouw zaden in de bio doos te doen (apart verpakt). Ik ga toch naar de mtfd. En ook in die doos gooi ik wel eens pakjes van me buurman als bestelling erin. lekker makkelijk Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Mellie Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Mellie Misschien een optie om jouw zaden in de bio doos te doen (apart verpakt). Ik ga toch naar de mtfd. En ook in die doos gooi ik wel eens pakjes van me buurman als bestelling erin. lekker makkelijk Oeh, goede tip! Dan ga ik vandaag nl nog wel even kijken als die bio zadendoos rond gaat! Zo veel leuke dingen daar. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Volgens mij willen er meer dan genoeg mensen mee doen dus ik ga bestellen. Ik wil uiterlijk op 22 september bestellen. Dus tot die tijd kunnen mensen hier de.bestelling plaatsen en nog mee doen. Goed idee ? Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Top CC!Mijn bestelling:Komkommer Suyo long ( chinese slangen, eventueel te delen met iemand )Astrakom aubergine ( eventueel te delen met iemand)KervelCascadia sugar snaps Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Cupcakeje Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Momenteel heb ik van de volgende mensen de volgende bestellingen binnen. Prettig gestoord opal creek sugar snap Nashueda Mais glass gem, roodbloeiende erwt, coco rubico boon, rode wortels, Paarse parika oda, Paprika tomaten, , dubbele zonnebloem, snijzonnebloemDe olifanten knoflook en luffa kon je van iemand anders krijgen toch nas? Je deelt deze bestelling met mellie ? wil je dat zelf onderling regelen want mellie is niet op de mtfd. kruidenvrouwtje Rainbow inca, Glass Gem Appelvrouw Mijn bestelling: Komkommer Suyo long ( chinese slangen, eventueel te delen met iemand ) Astrakom aubergine ( eventueel te delen met iemand) Kervel, Cascadia sugar snaps ik bestel zelf: pink half runner beans, aardbeien mais, pink popcorn Klopt dit zo ver voor iedereen? Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Voor mij perfect CC! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
prettig gestoord Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Cupcakeje, helemaal goed, laat maar weten wat je van mij krijgt, maak ik het over Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 toppie Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Mellie Geplaatst: 9 september 2018 Geplaatst: 9 september 2018 Geweldig Cupcakeje! Nog geen idee hoe het hier komt, maar dat gaan we zien. Voorlopig hoef ik het toch nog niet te zaaien. Ik stuur je nog een pb voor betaling. Mijn bestelling: Tomaat travelBiet albina (Staat als witte bietjes in de lijst)Birt crapandinePeterselie erwtCrown peaPompoen valencianoZinnia mix luxueus rood Soya chiba green Oesterblad zaad schijnt uitverkocht te zijn... dat leek me ook wel wat. Jammer zeg. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 Ik zal dan kijken of het oesterblad er toch is. Ik ga op de 22ste bestellen ik wacht nog even met betaal gegevens versturen. Want dan kunnen mensen hun bestelling nog doorgeven en hoe meer er bestellen hoe goedkoper de verzendkosten Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 september 2018 Auteur Geplaatst: 10 september 2018 Ik wil ook nog wel wat, maar moet nog even rustig gaan zitten en kijken. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 Ik zal dan kijken of het oesterblad er toch is. Oeh, als dat er is, wil ik het heel graag! Fingers crossed! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.