Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Laat ik ook eens een topic aanmaken voor mijn moestuintje.. Ik ben alleen nog niet zo heel ver.. Het moet bijna allemaal nog groeien.. en ik was ook een beetje laat met voorzaaien van mijn tomaten enzo.. Die zijn ook nog niet zo heel erg groot.. Ik heb wel al lekker veel foto's gemaakt.. Ik zal ze er meteen bij zetten..

350nmuf.jpg

Hier zijn we nog erg druk bezig met de tuin.. Maar het wordt al wat..

258mlck.jpg

De tomaatjes en 2 soorten uitjes en emmertjes met kruiden..

5br7z4.jpg

Hier mijn 2 snack komkommers..

scdxck.jpg

en de timy's

24quybr.jpg

Jaaa... Hier is hij eindelijk af.. Nu wachten tot alles gaat groeien..

2afbmyq.jpg

Deze moet er ook bij...

mtrup1.jpg

En de bakken van de jongens..

Ik ga ddl weer ff de tuin in om foto's te maken van de planten.. Update komt nog..

Groetjes...

Geplaatst:

Zo hier de update..

6qksv9.jpg

De gemende radijsjes..

2ue2wcg.jpg

De stengel of bosuitjes..

1fwrgg.jpg

Tomatenplant..

2ptqt53.jpg

De snackkomkommer..

1jag5x.jpg

en als laatste de tomaten in pot...

Geplaatst:

Mooi, gaat goed!

Je tomaten staan er mooi bij.

Nu maar hopen op een mooie zomer....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Vandaag ziet de tuin er meer uit als een tuin.. De radijsje, de boontjes en borage zijn opgekomen... Toch nog erg snel.. Vind ik dan.. Maar ik ben ook geen prof... De sla en worteltjes blijven nog rustig zitten..

Vanmorgen hebben mijn jongens in de tuin gespeeld met een bal.. Ja hoor.. Tomaten van de plant af en een bakje met kruiden om.. Dus ik heb maar een bal verbod gemaakt... Ik zal strax nog wat foto's plaatsen..

Groetjes....

Geplaatst:

Kids2011006.jpg

Zo staat het er nu bij.. 1 week na het zaaien..

Kids2011005.jpg

De boontjes komen ook al boven kijken..

Kids2011004.jpg

De Borage..

Kids2011003.jpg

Radijs en er achter uitjes..

Kids2011002.jpg

en de snackkomkommers..

Kids2011008.jpg

Deze is van onze jongste..Waar eerst het McDonalds vlaggetje is stond.. Die is helaas kapot geregend..

Kids2011007.jpg

Deze is van de oudste

Groetjes....

Geplaatst:
Kids2011006.jpg

Zo staat het er nu bij.. 1 week na het zaaien..

Zie ik daar een tricolore Cavier King Charles Spaniel?

Mooie, strakke tuin trouwens.

Geplaatst:

Jep heel goed gezien.. Dat is onze Misha.. Zij is vorige maand 7 geworden.. en die strakke tuin heb ik te danken aan mijn man.. Hij heeft goed zijn best gedaan.. Ik ben er ook wel erg trots op..

Geplaatst:

erg mooi gedaan met die omheining en de boeddha... mijn "lease"kinderen hebben ook allebei zo'n mand van de action, echt superdingen...Je merkt meteen het verschil tussen die 2, de een kweekt alleen wat ie kent, de ander expirimenteert er op los... ik kweek zelf ook courgettes pluksla en vanalles in de flexibele manden

Geplaatst:

Dank je Helly..

Ja ze zijn zeker makkelijk, Margareth.. Ik had er vorig jaar erwten in staan.. Maar daar had ik dit jaar gaan tijd voor.. Bij hun gaat het wel goed met de sla.. De sla die ik gezaaid heb is niet opgekomen.. wel erg raar... het waren er zo'n 6.. Ach ja.. Ik zal het eens proberen in kleine bakjes.. Dan kan ik ze nog altijd overzetten... Ik zal strax nog eens foto's maken... Het gaat echt heel erg hard nu... Vooral bij de tomaten...

• Nieuwe aanmaken...