Jump to content

Wanneer snijbiet oogsten?

snekermoestuin

Recommended Posts

hoi jammer dat er nog niet gereageerd is, maar ik denk uit eigen tuin ervaring dat je het best kunt oogsten als je het nodig hebt !

is het wat aan de kleine kant oogst je meer planten als het groter is wat minder ....ik had laatst een hele grote tussen de bieten staan ( die was gaan logeren ) en daar had ik aan 1 plant genoeg voor 2 volwassenen en 2 kids door de stampot !

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

hoi jammer dat er nog niet gereageerd is, maar ik denk uit eigen tuin ervaring dat je het best kunt oogsten als je het nodig hebt !

bedankt voor je reactie

Ik ga vanmiddag snijbiet oogsten. Ik vind het nu al leuk. Nog nooit heb ik zoiets geoogst, ook spinazie niet. Verse spinazie hebben wij nog nooit klaargemaakt. Ben heel benieuwd.

Ik ga vanmiddag het recept voor een hartige snijbiet taart van Annette maken

Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/

Olá, ik vroeg me ook net af wanneer de snijbiet te oogsten. Kan nu dus begrijp ik. Ik lees dat je er stamppot van kunt maken...van blad èn stengel? of van 1 van de 2? ER is trouwens van alles klaar in mijn Makkelijke Moestuin. Even speuren naar info over wat eventueel in te vriezen is, anders moeten we bergen en bergen groenten eten van de week, ook zonde haha.