Ludo Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Het uploaden van de foto's gaat prima maar ik geraak niet meer aan de foto's van één van de eerste berichten, die ik graag kleiner had gemaakt. Bij meer recentere uploads zie ik, als ik "afbeelding toevoegen" aanklik, de geplaatste foto's terug, maar niet deze van langer geleden; Twee vraag : het verwijderen van de originele foto na verkleind te hebben, lukt ook niet... Iemand een idee ? Quote
LucV Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Dag Ludo, Bij het blokje Toegevoegde afbeeldingen op datum kun je in het dropdown de datum van uploaden selecteren. Druk daarna op 'gaan'.Nu verschijnen de foto's die je op de datum hebt upgeload in het blok met Toegevoegde bestanden (Ludo) Om te verwijderen (en verkleinen) moet je dubbelklikken op [ verwijder ]. Ik heb vanavond of morgen pas tijd om een handleiding met foto's te maken maar als je tussendoor nog problemen/vragen hebt hoor ik het graag. Quote
Ludo Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 Blijkt allemaal te lukken Luc, waarom vind ik dat zelf niet lol. Alleen, de eerste foto's van 8 juli zie ik niet, en die wou ik kleiner maken.... Quote
LucV Geplaatst: 12 juli 2011 Geplaatst: 12 juli 2011 Mooi dat het allemaal lukt Ludo, blij dat het verkleinen (en het verwijderen van het orginele bestand) ook allemaal werkt. Ik zie die van 8 juli ook niet staan in je mapje, sterker nog er is geen mapje op jou naam van 8 juli. Wil je het even in de gaten houden mochten er nog meer mapjes verdwijnen de komende dagen? Als het goed is wordt er niks automatisch verwijderd, maar het zou natuurlijk kunnen dat er een instelling verkeerd staat. ps. bij foto's die liggen kies je: breedte: niks invullen en hoogte: 480 voor het beste resultaat Quote
Ludo Geplaatst: 12 juli 2011 Auteur Geplaatst: 12 juli 2011 Ik vind het ook raar van die 8 juli, en de foto staat nochtans in het bericht... De meest foto's zijn zelfs nog kleiner dan 640x480 (480 x ???), zo lang ze duidelijk genoeg zijn en goed van kwaliteit is dat ruimschoots voldoende. Spaart ook scrollbeweging Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.