Aggravath Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Ik weet niet of ik hier goed zit maar even een vraagje.. ik heb mijzelf een natuurvijver gemaakt voor de roodwangschildpad. Mijn vraag luid als volgt: Hoe kan ik er voor zorgen dat de omliggende stenen op de kant snel begroeien met mos of iets dergelijk? Heeft iemand hier ervaring mee? Het moet er natuurlijk uit komen te zien en wil zo snel mogelijk mos. En ja, ik heb ook een moestuin maar wil ook een stukje mostuin Alvast bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Ik heb wel eens begrepen dat je dan je stenen moet insmeren met karnemelk..dat is dan iig voor beton om snel te bemossen en te bealgen. Verder zal mos-transplantatie ook wel werken? Quote Waar de mol is is er hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted March 12, 2018 Share Posted March 12, 2018 Klopt ik gebruik yoghurt daarvoor, best werkt als je de steen in schaduw legt tot hij groen is dan kan hij op zijn plek. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts