jannevds Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Hallo, ben een nieuweling op dit forum.. Ik vroeg me af of er iemand is in de omgeving Rotterdam die geinteresseerd is om een deel van zijn/haar tuin te delen / verhuren? Ik heb zelf altijd een tuin gehad maar woon nu in een appartement zonder groen en mis het buiten zijn ontzettend. Misschien is een hele tuin te veel werk en kunnen we de lasten (&lusten) delen? Een berichtje is welkom. [email protected] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mastert Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Hallo Janne, aan welke kant van Rotterdam woon je? Ik weet dat er in Rhoon, en Poortugaal nog tuinen te huur zijn ,en veel goedkoper dan in Rotterdam. Voor een tuin van 160 meter, ongeveer 100 euro per jaar.Verder zijn er in Rdam verschillende projecten, waarbij men samen een tuin beheert. Zoals in Charlois bv. Ook is er in Lombardijen een tuin, waar je , als je lid bent, samen elkaar helpt. In Heijplaat zijn ook nog tuinen beschikbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts