Boerwes Posted April 18, 2018 Share Posted April 18, 2018 Een hele goeie avond medekwekers ik zal als eerste me zelf even voorstellen ik ben wesley 27 jaar een woon in een flat met balkon .Heb door een maat van me beetje de kriebels gekregen om pepers te gaan kweken heb laats bij een webshop een aantal peperzaden bestelt dit alles is nog helemaal nieuw voor me wil in de toekomst ook een tentje binnen zetten met kweeklicht om heel jaar door pepers te kunnen kweken alle tips en tricks zijn altijd welkom bij deze een aantal fotos over welke pepers het gaat. Zal het van begint tot eind hier opzetten elke stap met tijdstippen en veranderingen erbij Hoop dat jullie er veel plezier van gaan hebben Groetjes wesley Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Welkom ! Dit is het voorsteltopic dus , wil je iets van een dagboek of blog gaan bijhouden, doen we dat allemaal hier : blog/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 He Wesley,Er zitten verschillende peperfanaten op t forum. Dus je voelt je vast snel thuis. Hoewel ik begreep van Erny dat er ook een apart peperforum is online. Dus misschien is dat ook wat voor je? Veel plezier in ieder geval en welkom hier! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Welkom!Altijd leuk, een maat met pepers. Maar het lijkt me nu toch echt wel een beetje te laat om nog met deze soorten te beginnen. Ben bang dat ze dan niet meer op tijd afrijpen en dan heb je al je werk voor niets gedaan.Maar je kan het natuurlijk altijd proberen met een paar zaadjes, daar leer je ook al weer veel van.Volgend jaar ergens in januari/februari beginnen met zaaien, in je kweektentje. http://www.chillipeper.nl/forum/index.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boerwes Posted April 19, 2018 Author Share Posted April 19, 2018 Kan ik ze dan niet na binnen halen voor af te rijpen ofzo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Je kan ze binnen halen en er (weer) van oogsten.Ook heb ik ze binnen laten overwinteren.En "on topic" : Welkom hier! Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts