Bertus Geplaatst: 23 april 2018 Geplaatst: 23 april 2018 DCM heeft een nieuw anti onkruidmiddel voor sier- en moestuin obv een "product uit de natuur". Bestrijdt naar verluid o.a. klaverzuring en zevenblad (heb ik gelukkig niet maar mijn zwager in overmaat).Heeft iemand ervaring met dit middel?Link naar DCM: https://dcm-info.nl/hobby/producten/herbiciden/dcm-anti-onkruid-anti-mos-sier-en-moestuin Quote
Bertus Geplaatst: 23 april 2018 Auteur Geplaatst: 23 april 2018 Tja .... dit is dan weer een club die helemaal tegen chemische onkruidbestrijding is, stuk is uit 2013 ... of er een vervolg op het bezwaarschrift is is niet bekend. Op andere sites wordt de werkzame stof pelargonzuur mild/milieuvriendelijk genoemd.Ik ben sowieso voorstander om het gebruik van dit soort "hulpstoffen" tot een minimum te beperken.Maar ...... werkt het spul ook? Dus ..... wie heeft ervaring? Quote
Claudia69 Geplaatst: 23 april 2018 Geplaatst: 23 april 2018 Geen ervaring met dergelijke producten. Ik spuit niet omdat ik te weinig in kan schatten hoe schadelijk dat is. Mijn katten lopen ook los door de tuin en ik wil niet dat ze dergelijke producten op hun vachtje krijgen. Quote
Bit Geplaatst: 24 april 2018 Geplaatst: 24 april 2018 Graag ontopic reageren aub. Het is niet de vraag of je voor of tegenstander bent van dergelijke producten. Ervaringen dus. Quote
Itoero Geplaatst: 29 april 2018 Geplaatst: 29 april 2018 Ecostyle Ultima heeft ook de werkzame stof 'pelargon zuur'...zoals in DCM anti onkruid/mos. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.