Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

1DDCC9CD-83A7-4B8C-9F1F-8A30FBDACC7D96371525874192.png]Hoi hoi,

Ik heb stokbonen gezaaid. De bonen zijn goed gekiemd. Het zijn nu plantjes met 3 blaadjes eraan.

Ze staan voor het raam in de keuken.

Echter nu worden de blaadjes door “iets” opgegeten. Ik zie geen sporen van een slak ofzo. Die komen ook niet in onze keuken lijkt mij.

Wie heeft er een idee welk beestje de boosdoener is en wat ik er aan kan doen?

Alvast bedankt

Groetjes Marieke

aangepast door Gast
Geplaatst:

Dat moet toch een relatief groot beest zijn. Een rups of een slak (kijk eens onder het potje en naar de onderkant van het potje).

Enne... je hebt daar toch niet toevallig een kat rondlopen die wel een groen blaadje lust hè?

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Onder het potje kijken is een goede tip! De dader verstopt zich in ieder geval beter dan de naaktslakken in mijn tuin die gewoon gezellig rondom mijn sla zitten.

De kat als boosdoener is ook goed bedacht, die van ons graast alleen ons stukje gras in de tuin.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...