mybobo Posted May 12, 2018 Share Posted May 12, 2018 Ik wil vandaag mijn kas gaan witten met Temperzon (o.i.d. Even kijken welk spul hier te vinden is) maar ik heb er een paar vragen over: Temperzon schijnt ook warmte tegen te houden. Wordt het dan nu in de nachten of op bewolkte dagen niet te koud in de kas?Mijn dak is van gehamerd glas. Waar ik het heb gekocht zeiden ze dat ik het dak dan niet hoef te witten maar anderen zeggen weer van wel. Wat raden jullie aan? Ik ben van plan om verder gewoon alle vier de zijkanten te witten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 12, 2018 Share Posted May 12, 2018 zijkanten op oost west zuid is genoegtemperzon houdt wel straling tegen dus je kas blijft iets koeler, in de nacht begint ie dus ook bij een wat lagere temperatuur maar dat verschil zul je niet merken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts