pongo Geplaatst: 18 mei 2018 Geplaatst: 18 mei 2018 Ik zit met een probleem met mijn coeur de boeuf tomaten. De top splits zich in 2 of zelfs in 3. Daardoor krijg ik 3 koppen in plaats van een enkele stam. Allen beginnen bloemen te krijgen. Mag ik 2 toppen uitnijpen en er één laten staan. vele groetjes en alvast bedankt Quote
oscardevos Geplaatst: 18 mei 2018 Geplaatst: 18 mei 2018 Als je geen ruimte hebt om alle toppen te laten doorgroeien, kun je 1 of 2 toppen verwijderen. Quote
speets Geplaatst: 18 mei 2018 Geplaatst: 18 mei 2018 Ja hoor, gewoon doen. Dat zie je wel meer bij vleestomaten. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
pongo Geplaatst: 18 mei 2018 Auteur Geplaatst: 18 mei 2018 Ze staan in een serre. Ga ze laten doorgroeien.Bedankt he Quote
Itoero Geplaatst: 19 mei 2018 Geplaatst: 19 mei 2018 Als je tomaat drie groeitoppen heeft zal de plant lager blijven en zullen de tomaten kleiner zijn wss. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
pongo Geplaatst: 30 mei 2018 Auteur Geplaatst: 30 mei 2018 Mijn coer de boeuf tomaten hebben precies lange en smalle bladeren.Niet zoals vorig jaar.Zijn er nog tuinders die met dat probleem kampen.Mijn overige tomaten staan wel vol in blad. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.