Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bladeren frambozen struik aangevreten


berend78

Aanbevolen berichten

Ik wil nou ook alles weten wat er in mijn tuin groeit en bloeit want als ik het zo bekijk wordt er veel gebruik van het forum gemaakt.

Daarom gooi ik mijn vragen maar gewoon in de groep, er is er altijd wel 1 die het wel weet.

 

Ik heb nu al 2 jaar een paar frambozen struiken tegen de schutting staan en nou worden de bladeren volgens mij opgevreten.

Ik kan geen luis ontdekken en ook de vruchten die er aankomen zijn niet mooi, het zelfde heeft mijn vrouw dat in de vlinderplant die staat op een heel andere plek ik zal er een foto van bij doen.

 

006pvl.jpg

 

Bedankt alvast voor de moeite Berend (bart)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel tussen rupsen en enkele andere insecten. Bladluis is het zeker niet, die eten niet aan het blad, die 'zuigen' er alleen aan. Je kan insecten prima bespuiten met Pyrethrum. Dit werkt tegen bijna alle insecten. Wil je niet bespuiten? Volgend jaar goed opletten of er insecten rondlopen! Dit jaar bespuiten heeft trouwens geen zin meer, het blad gaat er toch bijna vanaf.

 

http://plantenziekten.alleplanten.net/rupsen-en-larven/overige-rupsen/

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...