Juuth Geplaatst: 2 juni 2018 Geplaatst: 2 juni 2018 Hallo allemaal, Wat fijn om hier te zijn onder gelijkgestemden . Ik tuinier in een bostuin met in de volle grond verschillende bessen (ribes, Japanse wijnbes en bosbes), een kers, bosaardbeitjes en diverse kruiden (oregano, munt) en in potten ook wat groenten (tomaten, pepers, bladgroenten) en geneeskruiden (goudsbloem, zonnehoed, citroenmelisse, basilicum, lavendel, rozemarijn). Daarnaast ga ik er regelmatig op uit om in de omgeving te plukken wat voorhanden is. Nu vooral brandnetel- en dennentoppen, later ook bramen, paddestoelen etc. Ik heb een blog met lekkere en geneeskrachtige recepten, nu even in onderhoud maar zodra de blog weer live is vermeld ik ‘m hier ook (als dat mag). Directe aanleiding om lid te worden is een vraag over een klein onbekend harig plantje, dat plaats ik in een apart topic. Juuth Quote
Juuth Geplaatst: 2 juni 2018 Auteur Geplaatst: 2 juni 2018 Dank je! En ja, ik heb het gezien. Er staat een prachtige vlierbes bij mijn supermarkt, hij groeit helemaal over de schutting van het naastgelegen huis heen. Ze lijken er zelf niets mee te doen maar ik twijfel om ervan te plukken.. Quote
henkg Geplaatst: 2 juni 2018 Geplaatst: 2 juni 2018 Gewoon vragen, wel zo netjes. Nee heb je, ja kun je krijgen. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Bit Geplaatst: 2 juni 2018 Geplaatst: 2 juni 2018 Plaats ik dit topic even in de voorstelrubriek. Plantje vragen kun je in het identificatietopic, waar iedereen zulke vragen stelt. Quote
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 4 juni 2018 Geplaatst: 4 juni 2018 Welkom! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.