nivo Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 Dit is het ras Korona als frigo kluiten aangekocht midden april.Kan de afgelopen week dagelijks steeds een halve kg aardbeien oogsten.Het is helaas geen doordrager en merk nu al dat er geen nieuwe bloemen meer bij komen maar ga nu de uitlopers wel een kans geven om te vermeerderen dus. Straks kunnen de potten al naar buiten om plaats te maken voor mijn 40 potten snoeppaprika's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 mooi! (zullen wel happy plantjes zijn in de wijnbakken je laat ze wel wat hard werken denk ik, vruchten en uitlopers) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nivo Posted June 10, 2018 Author Share Posted June 10, 2018 Uitlopers werden verwijderd tijdens de bloei. Het loopt nu op zijn einde zodoende mogen er nog wel 2 plantjes per pot bij komen voor ze in rust gaan. het zijn trouwens geen wijnbakken......... zijn cultuurpotten waar ik deze goedkope oplossing voor vond ipv onderschotels.Paste perfect voor deze pot en kost maar 50 cent stuk (draagtassen voor wijnflessen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 slim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts