angela Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 (edited) Jorieken: kerriekruid plantCharly: pottenAppelvrouw: potten?Ciska: ipomea en olifantenknoflook en nog iets maar dat weet ik nu al niet meer? edit: pitten peche de vigneNasuada: bloem zaden mix voor zaadbommen Edited August 15, 2018 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 mosterdplant? Niet kerriekruid? Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Ja, als de kerrie bij Angela niet meer te vinden is dan haal ik een plantje voor joriek op.Voor Charly: doos met pottenAngela: st Jans uitjesEn de rest weet ik even niet meer.... schiet mij wel weer te binnen. @jorieke, mag alle thijm weesjes doneren.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted August 14, 2018 Author Share Posted August 14, 2018 Ja klopt Jorieke KerrieplantEn Ciska ik zou nog pitten voor je bewaren van de Peche de vigne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Tijm heb ik voor je hoor, komt goed. Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Wanneer wordt de jacht op een datum weer geopend? Heb trouwens nog niets tot weinig om te ruilen (behalve de gebruikelijk potten meuk), maar daar kan nog verbetering in komen (b.v. stekken van Grootmoeders Oorbel). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Ik lees chocolade rozijnen die groeien aan een struik Dat klinkt goed voor mijn diet doe er maar een tuin vol van Momenteel aan opsparen voor de ruilHeb van mijn ouders een bergje gereedshap over zoals het gebruikelijke spul. Maar ook een accu schaar etc Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 @angela Ik ga wat extra zaden voor je in de grond stoppen...als er dan ergens niet iets gaat opkomen, weet ik het ook niet meer.Btw de pruimen zijn hier Okay bevonden door de chef (niet geheel onbelangrijk) dus ik ga een boom aanschaffen van de groene soort en gelijknamige limonade. Ik ga echt nog ff nadenken over wie ik nog meer wat heb beloofd.. ......Ow ja weet het alweer...Voor Charly de ....was niet borage....maar iets anders......tjeeeeeemig.. JA...de phacelia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Hahaha wordt toch al tijd voor de ruiltopics als ik zo alle reacties lees bij mij begint het Ookal te kriebelen. Hoop dat de mtfd op een zondag valt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted August 15, 2018 Author Share Posted August 15, 2018 @angela Ik ga wat extra zaden voor je in de grond stoppen...als er dan ergens niet iets gaat opkomen, weet ik het ook niet meer. Wat voor zaden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 Van de mispel...tis proberen waard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted August 15, 2018 Share Posted August 15, 2018 @Kruidenvrouwtje.. het is eerder karamel met een vreemde bijna wrange ondertoon met de kleur van chocolade. Maar het is een mooie struik (de mijne is niet ingevroren deze winter en nu dus extra groot, iets van 2m bij 2m, zijn verder prima winterhard maar vriezen normaal gesproken fors in om daarna weer helemaal op te komen) waar de bijen dol op zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted August 16, 2018 Share Posted August 16, 2018 Ik heb sesam, pompoen etc zadenmix voor de liefhebbers.Voor voedsel voor de kippen, eenden kalkoenen en andere dieren.Het os nog even afwachten hoeveel maar genoeg om ook te delen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts