Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Effen onthouden voor de MTFD


angela

Aanbevolen berichten

Ja, als de kerrie bij Angela niet meer te vinden is dan haal ik een plantje voor joriek op.

Voor Charly: doos met potten

Angela: st Jans uitjes

En de rest weet ik even niet meer.... schiet mij wel weer te binnen.

 

@jorieke, mag alle thijm weesjes doneren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees chocolade rozijnen die groeien aan een struik Dat klinkt goed voor mijn diet doe er maar een tuin vol van

Momenteel aan opsparen voor de ruil

Heb van mijn ouders een bergje gereedshap over zoals het gebruikelijke spul. Maar ook een accu schaar etc

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@angela

Ik ga wat extra zaden voor je in de grond stoppen...als er dan ergens niet iets gaat opkomen, weet ik het ook niet meer.

Btw de pruimen zijn hier Okay bevonden door de chef (niet geheel onbelangrijk) dus ik ga een boom aanschaffen van de groene soort en gelijknamige limonade.

 

Ik ga echt nog ff nadenken over wie ik nog meer wat heb beloofd.. ......Ow ja weet het alweer...

Voor Charly de ....was niet borage....maar iets anders......tjeeeeeemig.. JA...de phacelia!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kruidenvrouwtje.. het is eerder karamel met een vreemde bijna wrange ondertoon met de kleur van chocolade. Maar het is een mooie struik (de mijne is niet ingevroren deze winter en nu dus extra groot, iets van 2m bij 2m, zijn verder prima winterhard maar vriezen normaal gesproken fors in om daarna weer helemaal op te komen) waar de bijen dol op zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...