angela († maart 2025) Geplaatst: 20 augustus 2018 Geplaatst: 20 augustus 2018 (aangepast) Graag hier in dit topic roepen en niet via PB is voor mij makkelijker terug kijken. Als er iemand iets wil hebben gewoon vragen ook al heb je niets uit mijn vraag lijstje. Zaden (over het algemeen eigen oogst):Zaad Mirabilis jalapa Limelight Zaad Mirabilis longiflora Zaad Ipomea purperea Gemengd zaad klaprozen (roze, rood, paars, wit, rood/witVaste sier erwt kleur roze/paars Voerbieten (gekocht zaad)Ginkgo notenharico coco bonen rode cocktail trostomaatBrandywine prudens purple vleestomaat rode harttomaat cardinaal mazarinigele harttomaat Yellow oxhearttomaat Voyage (gekocht zaad van Vreeken)venkelkruid zaadpreizaad goudsbloemzaden Aangeboden planten:3x laurier (1x Tanja65)(Ciska)1x vlinderboom geel (Nasuada)3x hibiscus zaailing roze/paars (1xNasuada)3x salvia Hot lips (1x appelvrouw, Charly, Nasuada)Herfst aster paars hoge soort. (eigenlijk verkeerde tijd om eruit te halen maar het staat te vol! Dus hoop dat hij het gewoon doet.)1x eendagsbloem Divers:verse laurier schoenveters, zwart rond1x boterkoek bakblik nieuw4x beugelflessengrote potten, inhoud 2.65 liter goed voor zure bommengrote flessen, inhoud 2 liter1x grote beugelfles, inhoud 2 liter (Bliksem, de cavia, blijft hier wonen!)2 berkenboom broedblokken voor vogels (formaat parkiet/kleine papagaai) (Wortel)-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Wensen:Ik heb nog wat wensen voor Vreeken!Naald van Cleopatra in oranje en/of geelIris germanica (zwart en roze)Witte en gele oleandercitroen wel een die al bloemen geeft graag voor kruisbestuiving.mispelboompjeEerlijk kippenvlees (die dus gewoon lekker hebben mogen rondlopen buiten)selderij vers of gedroogdmaggi vers of gedroogdgedroogd en schoon paardenbloemblad Je kunt me ook altijd blij maken met:eitjesNager blutenmix van de Action voor de cavia's, eventueel ook hooi (Nasuada bied die aan op haar ruillijst), of iets wat de cavia's lekker vinden (bijna alle soorten groente en fruit, maar geen cavia snoepgoed) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik ruil met: Jorieke geeft: vlees, groene netten, koolkragen, paraplubakKrijgt: doos met..., oude zaden, emmers, kerrie kruid plant, pot, pompoentje Ciska geeft: stickers, st.jansui, cannellini droogbonen, potten, roos a. Darby + scepter d’Isle’ Ik heb al:(New dawn (klimroos), Alnwick rose, Strawberry hill rose, The ingenious mr Fairchild rose) caviavoer gehaald bij BakkeveenKrijgt: doos met..., ipomea purperea zaden, Mirabilis jalapa zaden, olifanten knoflook, pitten peche de vigne, haricot coco bonen, lavendel, snijbiet zaad, marketmore komkommer zaad, laurier plantje, geld (33,60), paprika's Charly geeft: meloenzaad, kaantjesKrijgt: potten, ijzerhard plantjes, salvia Hot lips Nasuada geeft: kip, hooi, eierenKrijgt: bloemzaden voor zaadbommen, vlinderstruik, hibiscus, potten/flessen, salvia Hot lips, kweepeerboompje, kippenvoer, dahlia Appelvrouw geeft: mispels, pompoen Table acerKrijgt: potten, salvia Hot lips, Haricot coco, kleerhangers, kleding Prettig gestoord geeft: tendersweet watermeloen zaden (oranje), striped marvel tomaten zaad, Yellow summer crookneckKrijgt: olifanten knoflook, Brown Turkey vijg HenkG geeft: uiKrijgt: 2x grote fles, iets voor Arie, verse laurier Cupcakeje geeft: maggi, bonenkruid, pumpkin on a stick zaadKrijgt: zwart sier gras, ijzerhard plantje Kruidenvrouwtje geeft: Vreeken bestelling (betaald)Krijgt: zaden engelenwortel, 3kleurig viooltje, Black cherry tomatenzaad Goldfish geeft: 1 of 2 vijvermandjesKrijgt: pepino zaad Wortel geeft: iets voor de cavia'sKrijgt: 3 broedblokken, parkieten voer Tanja65 geeft: eitjesKrijgt: laurier Anna3 geeft: paarse salie, banana cream tomaten zaadKrijgt: Muscat de Provence pompoen zaad Spitskool geeft: gedroogde groente mixKrijgt: ijzerhard plantje + olifantenknoflook, oesterzwambroed Mellie via Spitskool geeft: pittig paprika poeder, soepgewurtzKrijgt: mirabilis longiflora en jalapa, tomaat brandywine, harttomaat kardinaal mazarini, gele hart tomaat Claudy geeft:Krijgt: vaste sier erwt Weknow geeft:Krijgt: verse Ginkgo zaden Jootje geeft:Krijgt: noten Reimink geeft: maggiplant?Krijgt: Iets voor de lunch en ruiltafel. Pot Peche de vigne jam, druivensap 6 oktober 2018 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 augustus 2018 Geplaatst: 25 augustus 2018 Hoi ik zou graag de Salvia hot lips weer in de tuin willen hebben. De pitten mag je doorgeven aan een ander ik krijg er al een berg uit Nederland! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 27 augustus 2018 Geplaatst: 27 augustus 2018 Zie dat je een vreeken lijstje hebt. Loop graag bij me buurman binnen om te shoppen. Geen probleem om te halen Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Cupcakeje Geplaatst: 27 augustus 2018 Geplaatst: 27 augustus 2018 Ik kan wel wat maggi voor je drogen en op de dag zelf kijken of ik ook nog vers kan plukken? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 27 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2018 Kruidenvrouwtje ik had er al aan gedacht. Cupcake beide prima kijk maar, heel fijn hier gaat hij in de soep maar die van mij wil dit jaar niet. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 28 augustus 2018 Geplaatst: 28 augustus 2018 Dat is inderdaad ook het enige waar ik het voor gebruik , maar mijn bouillon poeder is al klaar voor het jaar Dus ik kan hem kaal knippen voor je Quote
Nasuada Geplaatst: 28 augustus 2018 Geplaatst: 28 augustus 2018 Hi, hi,Ik heb wel interesse in de vlinderstruik en een hibiscus.Ik heb kip,of eend voor je en doosje verse eitjes. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2018 Kip is altijd lekker, ik breng vlinder en hibiscus voor je mee. En zaden voor bommetjes. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2018 Cupcake staat er ook iets voor jou op mijn lijstje? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 september 2018 Geplaatst: 2 september 2018 Heb je toevallig ook iets kleinere potten? Dus zoals die van bijna 3 liter, maar dan van een kleine 2? Ik heb hier zelf een mooie pot staan waar 1700 op staat, dus ik denk dat het 1,7 liter is. Mooi voor de muesli/cruesli die ik af en toe maak. Maar een 2e pot zou handig zijn (niet gevraagd is altijd mis...) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 september 2018 Auteur Geplaatst: 2 september 2018 Ik zal eens kijken. Quote
henkg Geplaatst: 6 september 2018 Geplaatst: 6 september 2018 Angela, ik wil wel graag 2x fles a 2 liter (fles, niet pot, die groene, zonder beugel). Raap-uien: gisteren of vandaag zijn ze gerooid. Ze liggen nu op het land te drogen. Pas na het machinaal verzamelen mag ik rapen. Uiteraard, want anders zou het rapen wel heel erg makkelijk izjn.Ik heb twee uitjes gestolen. Ze zijn veel minder mooi, en ook veel kleiner dan vorig jaar. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 september 2018 Auteur Geplaatst: 6 september 2018 Ik noteer flessen voor je.Uien kijk maar Henk altijd goed. Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Haricot Coco.. de Franse ronde witte boon? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 september 2018 Auteur Geplaatst: 7 september 2018 ja zijn ooit van jou afgekomen, ik plant ze ieder jaar om te drogen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Mooi zeg super Angela! Hoeveel bonen zitten er in een portie? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 september 2018 Auteur Geplaatst: 7 september 2018 Geen idee moet de portie nog maken. Maar genoeg voor een zaai ronde. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 september 2018 Auteur Geplaatst: 7 september 2018 bakblik toegevoegd Quote
Wortel Geplaatst: 9 september 2018 Geplaatst: 9 september 2018 Ik wil die 2 broedblokken wel graag, als de maten goed zijn. Heb je de hoogte en breedte? En hoe groot in het invlieggat? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 september 2018 Auteur Geplaatst: 9 september 2018 (aangepast) Weet ik zo niet maar zal even foto maken en metenZijn in ieder geval geschikt voor prachtparkiet, Bourke, roodruggen, kleine halsband gaat ook. 9 september 2018 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 september 2018 Auteur Geplaatst: 9 september 2018 Ze zijn ongeveer 30 hoog en 20 breed. Ik heb eventueel ook nog een transportkist die weg mag 2 vaks Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.