Geplaatst: 22 september 20186 j Klopt onze deal zo? :Angela: geef kipvlees, baal hooi doos eitjes Krijg: vlinderboom geel , hibiscus zaailing roze/paars , salvia Hot lips Cisca: geef: Krijg https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 23 september 20186 j Auteur Er staat hier al weer het een en ander klaar voor de MTFD, ik denk nu al hoe moet dat in de auto. Iedere keer het zelfde!
Geplaatst: 23 september 20186 j Had je mijn berichtje op het vorige blad gezien? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 23 september 20186 j Auteur Nee sorry Weknow niet gezien.Ik heb wel interesse in een mispel. Ik heb gelezen dat Westerveld grote vruchten geeft?Dat hij groot word is niet erg. De ginkgo noten die ik heb zijn niet vers maar van afgelopen keerIk moet nog gaan kijken of ze al weer rijp zijn, ga ik binnenkort doenDe stank ik vind het wel meevallen zolang je het vruchtvlees maar niet aanraakt je krijgt de geur namelijk moeilijk van je handen af. O en onder je schoenzolen is ook niet fijn. Ps Jorieke zoekt ook nog een mispel
Geplaatst: 23 september 20186 j Dan ga ik maar wat entingen maken einde winter. Wist niet dat mispels zo gewild zijn. Vind ze zelf niet vies, maar ook niet super heerlijk. Smaken als ze goed rijp zijn naar appelmoes van een zoete weeïge appelsoort. Maar schoonmaken en de pulp er uit halen is een grote klus als je een beetje een portie wilt...... De boom is echter mooi en bloeit ook mooi en kan met wat minder zon toe dan de meeste fruitbomen. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 23 september 20186 j Ik heb al een mispel! Van de zomer gekocht en hij zag er sneu uit maar doet het nu weer mooi Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 23 september 20186 j En voor wie wil weten hoe de gelei van de vruchten smaakt, of de likeur( ik heb recept) kan ik wat vruchten meenemen! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 26 september 20186 j Auteur Ik zoek nog van dit soort gaas, mocht iemand iets hebben liggen?
Geplaatst: 28 september 20186 j Auteur Ik zoek ook nog een krattenrek mocht iemand er een in de weg hebben staan?
Geplaatst: 30 september 20186 j Auteur Kent iemand Tithonia?Heeft iemand die?Ik zag een afbeelding van een oranje soort (mijn kleurtje) maar hij leek nogal groot?
Geplaatst: 5 oktober 20186 j Auteur Ik haal vandaag de laatste planten uit de tuin.Het merendeel staat al klaar.En dan is de lijst voor planten gesloten! Voor zaadjes kan eventueel nog wel tot morgen.
Geplaatst: 5 oktober 20186 j Zal ik wat verse eitjes voor je meenemen? Ik haal dan ff een doosje bij de boer, lekker vers. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 5 oktober 20186 j . Ik word ook erg blij van jouw laurier! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 7 oktober 20186 j Auteur Hier nog even overschot soep afgeven bij moeders heeft die ook te eten vandaag en dan gaan we onderweg.Tot straks
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.